همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال ۳۵۱فقره تصادف منجر به جرح طی ۲۴ساعت گذشته در مشهد | ۴۷مصدوم به بیمارستان‌ها منتقل شدند (۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برگزاری مسابقه بین‌المللی عکاسی حرفه‌ای با عنوان پروژه‌های شهری

  • کد خبر: ۱۱۲۸۱۹
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
برگزاری مسابقه بین‌المللی عکاسی حرفه‌ای با عنوان پروژه‌های شهری
رئیس گروه همکاری‌های بین المللی علمی تخصصی شهرداری مشهد اعلام کرده است که دبیرخانه جشنواره بین المللی نوآوری شهری گوانگجو چین به مناسبت جشن دهمین سالگرد این جشنواره، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی حرفه‌ای با تاکید بر پروژه‌های شهری برای کلیه عکاسان از سراسر دنیا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز،حمید رضا اصفهانی زاده با اعلام این مطلب گفت: جایزه بین‌المللی نوآوری شهری گوانگجو به دنبال عکس‌هایی است که مسیر توسعه شهری را به تصویر می‌کشند. آثار منتخب قرار است در دهمین سالگرد جایزه گوانگجو، طی نمایشگاهی به همین منظور نمایش داده شود.
اصفهانی زاده در تشریح بیشتر محور موضوعی "مسابقه عکاسی پروژه ها" این جشنواره بیان داشت: برگزار کنندگان جشنواره بر این باورند که شهر‌ها پر از خاطرات هستند و روند توسعه شهر در طول زمان به نوعی در منظر شهری حک می‌شود. برای مثال، نوسازی یک ساختمان قدیمی، راه اندازی راه آهن جدید، ایجاد فضای سبز و بهره برداری از خدمات عمومی نوآورانه از این جمله هستند. جشنواره قصد دارد تا این تغییرات تدریجی شهری را که توسط شهروندان یک شهر در قالب عکس مستند شده اند را به نمایش گذاشته و برترین‌ها را معرفی کند.
وی افزود: شهر کانون مبادلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است و لذا از نظر موقعیت و اهمیت، بستر پروژه‌های متعدد شهری است. این پروژه‌ها گاه معرف یک شهر هستند و هویتی خاص و منحصر به فرد به شهر داده و برای مردم، هویت شهری به ارمغان می‌آورند. در این راستا ثبت پروژه‌های شهری از لنز دوربین شهروندان و عکاسان حرفه‌ای مشهد، جهان شهر برکت و کرامت، می‌تواند به تصویرسازی بهتر از شهرمان کمک نماید. اصفهانی زاده از شهروندان، پیمانکاران، مدیران و دست اندرکاران پروژه‌های شهری خواست تا با انتخاب و ارسال عکس‌های مبتکرانه، خلاقانه و هنری خود به ترسیم رشد و توسعه شهری مشهد در عرصه بین الملل کمک کنند.
وی در خصوص شرایط و نحوه شرکت در این مسابقه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ بوده و کلیه علاقه مندان می‌توانند به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن دبیرخانه منطقه‌ای متروپلیس در گروه همکاری‌های بین المللی علمی تخصصی ۳۸۴۹۰۰۱۸ یا ۳۸۴۹۰۰۱۹ تماس حاصل فرمایند و یا از طریق ارسال پیامک به شماره موبایل ۰۹۰۵۵۳۱۳۰۳۸ اقدام نمایند.
اطلاعات در وبسایت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به آدرس planning.mashhad.ir و وبسایت گروه همکاری‌های بین المللی به آدرس isco.mashhad.ir نیز در دسترس خواهد بود.
علاقه مندان می‌توانند برای ارسال آثار خود (به همراه موارد درخواست شده در راهنمای ارسال عکس ها) آن‌ها را به ایمیل info@mashhadisco.ir یا rakhshani-al@mashhad.ir ارسال فرمایید.

شایان ذکر است: جشنواره بین‌المللی نوآوری شهری معتبرترین جشنواره تخصصی مدیریت شهری است که به ابتکار انجمن کلانشهر‌های جهان و سازمان شهر‌های متحد و دولت‌های محلی با همکاری شهر گوانجو - چین در سال ۲۰۱۲ میلادی با هدف به اشتراک گذاری پروژه‌های نوآورانه شهر‌های جهان افتتاح شده و تاکنون پنج دوره آن برگزار گردیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->