واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

فینال فصل سوم «عصر جدید» کی پخش می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۲۸۳۰
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
  • ۱
فینال فصل سوم «عصر جدید» کی پخش می‌شود؟
زمان پخش مستند از زندگی فینالیست‌های فصل سوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» و فینال این مسابقه اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز - اولین قسمت مستندهای فصل سوم «عصر جدید» به زندگی شخصی و اوضاع و احوال ستیلا و آنیسا در شیراز اختصاص دارد؛ البته ستیلا متولد بوشهر است و آنیسا متولد شیراز، اما هر دو بزرگ‌شده و ساکن شهرِ شعر و هنر هستند و در این شهر، بالیده‌اند.

در جشن همکلاسی‌های آن‌ها چه خبر بوده؟ در بازار وکیلِ شهرِ شعر و شکوفه و بهارنارنج، برای چه کسانی سوغاتی خریده‌اند؟ فالِ حافظ این دو دختر بااستعداد بر مزار رند فرزانه شیراز، چه بوده؟ در شهربازی، چه کرده‌اند؟ و مهم‌تر از همه، کودکی آن‌ها در خانه و خانواده، چگونه گذشته و می‌گذرد؟

پاسخ به همه این پرسش‌ها در اولین مستند از زندگی شخصی و کاری یکی از ۶ فینالیست فصل سوم عصرجدید شنبه‌شب، بعد از خبر ساعت ۲۲ به آنتن شبکه سه سیما خواهد رسید.

فینال فصل سوم «عصرجدید»، شب عید سعید قربان روی آنتن خواهد رفت و نتیجه نهایی در قالب برنامه زنده همزمان با عید غدیرخم از شبکه سه اعلام خواهد شد.

«عصر جدید» در حالی به پایان فصل سوم نزدیک می‌شود که هنوز خبری رسمی مبنی بر ادامه ساخت فصل جدید از سوی مسئولان تلویزیون و سازندگان آن اعلام نشده است.

البته این روز‌ها بسیاری از صفحات فضای‌مجازی این گمانه‌زنی را داشته‌اند که احسان علیخانی و مهران مدیری و برخی دیگر از مجریان کنار گذاشته خواهند شد.

مدیر شبکه نسیم به تازگی در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم این موضوع را تکذیب کرده و گفته است: ما حذف نداریم و فقط برند‌ها باید ارتقاء فرمی و محتوایی پیدا کنند و بعد از برهه‌ای استراحت به آنتن برگردند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع برای برخی از برند‌های مهم دیگری همچون «عصر جدید» هم صِدق می‌کند و فقط باید دید که دورانِ استراحت و آمادگی مجدد برنامه‌سازانِ «عصر جدید» مثلِ دوره قبل طولانی خواهد شد و یا همچون فصل اول با یک وقفه کوتاهی دوباره به آنتن برخواهند گشت؟

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
افسانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
1
خدا خیر بده آقای علیخانی و کسانی که این برنامه رو ساختن
کمی با نگاه برنامه عصر جدید روحیم عوض میشه خدا خیرتون بده
عمر با عزت داشته باشین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->