کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

جدایی موقت گروه موسیقی بی‌تی‌اس؛ فعالیت گروه محبوب کی‌پاپ متوقف شد

  • کد خبر: ۱۱۲۸۶۱
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
  • ۱۰
جدایی موقت گروه موسیقی بی‌تی‌اس؛ فعالیت گروه محبوب کی‌پاپ متوقف شد
گروه محبوب کی‌پاپ (پاپ کُره‌ای) بی‌تی‌اس اعلام کردند که مدتی فعالیت گروهی نخواهند داشت تا هر کدام به کار‌های فردی خودشان برسند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفت عضو این گروه که میلیارد‌ها دلار درآمد برای اقتصاد کرهٔ جنوبی به ارمغان آورده‌اند در برنامهٔ شام سالانه‌ای که به مناسبت بزرگداشت سالگرد تأسیس گروه برگزار شد خبر شگفت‌آور این جدایی موقتی را اعلام کردند. آنها گفتند فقط در کار گروه "وقفه" ایجاد می‌کنند.

جدایی موقت گروه موسیقی بی‌تی‌اس؛ فعالیت گروه محبوب کی‌پاپ متوقف شد

 

BTS یک گروه پسرانه کره ای است که در سال ۲۰۱۰ تشکیل شد و در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد. آنها به عنوان Bangtan boys هم شناخته می‌شوند که متشکل از هفت عضو به نام های وی ، آر اِم ، جین ، جیمین ، جی هوپ ، شوگا و جونگ کوک است.

آنها به تازگی با انتشار آلبوم گلچین جدیدشان به نام proof توانستند در اسپاتیفای تاریخ ساز شدند و رکورد بیشترین پخش در اولین روز انتشار را به نام خود ثبت کردند. این آلبوم جدید مجموعه ای از آهنگ های قدیمی و چند آهنگ جدید این گروه است.

اما روز گذشته اعضای این گروه مشهور با خبری جنجالی طرفدارانشان در سراسر جهان را با شوک روبرو کردند. آنان اعلام کردند که قرار است به صورت انفرادی به فعالیت خود ادامه دهند. اعضای گروه وقتی اعلام کردند که به دنبال یک وقفه موقت هستند، اشک می ریختند و قول دادند روزی برگردند و دوباره گروه را دور هم جمع کنند. آنها در طول شام سالانه فستا (FESTA) خود که ۹ سال فعالیت گروه BTS را جشن می گیرد، جدایی اعضای گروه را اعلام کردند. البته آنها اعلام کردند که گروه را منحل نخواهند کرد.

جدایی موقت گروه موسیقی بی‌تی‌اس؛ فعالیت گروه محبوب کی‌پاپ متوقف شد

 

البته این اولین بار نیست که آنها برای استراحت وقفه ایجاد می کنند. در دسامبر ۲۰۲۱، آنها گفتند که برای تجدید قوا به مدتی استراحت نیاز دارند. همچنین در سال ۲۰۱۹ هم یک استراحت کوتاه داشتند. برای طرفداران گروه های پسران، این اطلاعیه ممکن است آشنا به نظر برسد. در سال ۲۰۱۵ وان دایرکشن اعلام کرد که کار گروهی را متوقف می کنند تا بتوانند پروژه های انفرادی را دنبال کنند.

بدین ترتیب اجرای افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز لغو شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
M
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
تکذیب شده! کمپانی هایب اطلاعیه داده که یک اشتباه در ترجمه از کره ای به انگلیسی رخ داده برای همین دچار سوء تفاهم ها شده...
اونها گفتن که در کنار فعالیت گروهی ، آلبوم سولو هم خواهند داشت!
پس به معنای توقف و وقفه نیست!!!!
Army
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
1
عزیزم فعالیتشان متوقف نشده .
اول اینکه اگه آرمین نیستی اصلا حق نداری دخالت کنی
دوم اینکه اگه بیانیه کمپانی بیگ هست رو خونده باشی می فهمی که اعلام کرده بی تی اس دیشب نت نشده و کارش ادامه داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
1
نههههههههههههههههههه
ARMY
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
هیترا فشار بخورید
ارمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
بابا لطفا اینقدر چرت و پرت تحویل مردم ندین اه همش میای تو اینترنت میبینی چه کوفتی داره خبر ها الکی همه جا پخش میشه شما باعث میشین رابطه بین ارمی و بی تی اس بد بشه تمومش کنید ننویسین برینن بقیشم بفهمین فقط از یک چا خبر میبینین سریع میاد میزنین و پخش میکنین برین دنبالش شما ها لایو و ندیدین چرااا الکی چیزی پخش میکنین هیچ جدایی در کار نیست فقط تا 2 سال کنار کار گروهی بیشتر روی سولو کار میکنن و.جام جهانی 2022 رو از کجا اوردین اصلا هایپ اگه میخواست این کارو کنه که به شماها نمیگفت که باشه اعضا میان بعدشم هر وقت هایپ گفت اعضا نمیرن اونوقت زر بزنین برین ببینین هایپ چی گفته شما ها که حتی ارمی نیستین چرا در مورد بی تی اس چیزی میسازین
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
همه‌ی اینا دروغ دیگه از هم جدا نمیشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
1
واییییی خداااااا چند بار بگم اونا جدا نشدن ونخواهند شد
1)بیگ هیت اعلام کرد که
soli
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
هوی فشار نخور منبع خبریت رو عوض کن
Army
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
1
ن خیر
فعالیتشون متوقف نشده لطفا چرت پرت نگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
0
من که اعتقاد ندارم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->