ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

انفجار بمب‌های استقلال نزدیک است| از نادری تا صادقی در جمع آبی‌ها

  • کد خبر: ۱۱۲۹۹۳
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
انفجار بمب‌های استقلال نزدیک است| از نادری تا صادقی در جمع آبی‌ها
مدیران استقلال وعده داده‌اند امروز از خرید جنجالی تابستانی خود رونمایی می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خرید سجاد شهباززاده به‌عنوان اولین فعالیت نقل‌وانتقالاتی استقلال در بازار تابستان نشان داد که مدیران استقلال سیاست موازی‌کاری را در پیش گرفته‌اند. سرمربی استقلال برای لیگ بیست‌ودوم هنوز مشخص نشده است و مصطفی آجورلو و همکارانش امیدوارند بتوانند طی روز‌های آینده به فرایند فرسایشی انتخاب سرمربی جدید پایان دهند و از جانشین فرهاد مجیدی رونمایی کنند. سجاد شهباززاده اولین خرید تابستانی آبی‌ها بود و درحالی هنوز سرمربی جدید مشخص نشده است، مذاکرات برای جذب بازیکنان جدید ادامه دارد.

بهترین پاسور لیگ در راه تهران

سعید صادقی بدون‌شک بحث‌برانگیزترین بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستانی است. صادقی به‌واسطه عملکرد درخشانش در لیگ بیست‌ویکم و کسب عنوان تأثیرگذارترین بازیکن فصل، حالا از چند تیم پیشنهاد دریافت کرده و جدی‌ترین رقابت برای جذب صادقی میان استقلال و پرسپولیس در جریان است. صادقی مذاکرات مثبتی را با مدیران استقلال انجام داده است و به نظر می‌رسد وینگر فصل گذشته گل‌گهر فاصله چندانی تا آبی‌پوش‌شدن ندارد. در‌این‌میان شایعاتی درباره احتمال رونمایی از سعید صادقی به‌عنوان دومین خرید تابستانی آبی‌ها مطرح شده است که صحت‌و‌سقم آن مشخص نیست. آنچه مشخص است این است که در هفته پیش‌رو سعید صادقی تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد و احتمالا اولویت نخست او امضای قرارداد با استقلال خواهد بود.

بازگشت احتمالی نادری به استقلال

محمد نادری که فصل پر فراز‌و‌نشیبی را در آلتای‌اسپور گذراند، از مدیران استقلال پیشنهاد دریافت کرده و خودش نیز اعلام کرده است که در صورت بازگشت دوباره به لیگ برتر ایران، فقط برای استقلال بازی خواهد کرد. نادری پیشنهادی را از یکی از تیم‌های اروپایی دریافت کرده و در صورت به‌توافق‌نرسیدن با این تیم، احتمال بازگشت دوباره او به استقلال بسیار بالاست و شاید محمد نادری به‌عنوان یکی از خرید‌های تابستانی استقلال قطعی شود.

خط دفاعی ایرانی

استقلال در فاز دفاعی فصلی رؤیایی را گذراند و حضور بازیکنانی مثل عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، رافائل سیلوا و ابوالفضل جلالی به‌صورت متناوب در خط دفاعی آبی‌ها باعث شد تا بهترین عملکرد دفاعی تاریخ لیگ برتر به ثبت برسد. آبی‌پوشان برای لیگ بیست‌ودوم احتمالا خط دفاعی‌شان دستخوش تغییر می‌شود؛ چرا‌که غلامی در سودای لژیونر‌شدن است و تکلیف ادامه همکاری سیلوا و چشمی با آبی‌ها مشخص نیست و مسئله سربازی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند هم نتیجه نهایی آن مشخص نشده است.

آرمین سهرابیان و محمد نژادمهدی، دو مدافع احتمالی هستند که نامشان در حوالی استقلال مطرح شده و مذاکرات غیرمستقیمی با این دو بازیکن انجام شده است، اما هنوز توافقاتی انجام نشده و فرایند خرید مدافع جدید بعد از انتخاب سرمربی جدید و با نظر او و البته مشخص‌شدن وضعیت بازیکنان تمدیدی استقلال دنبال می‌شود.

مهاجم خارجی با سرمربی جدید می‌آید؟

باشگاه استقلال در جست‌وجوی جذب یک مهاجم خارجی است. مدیران استقلال چند گزینه را مدنظر خود دارند، اما منتظر انتخاب سرمربی جدید هستند تا با هم‌فکری سرمربی جدیدشان بتوانند گزینه‌ای ایده‌آل را انتخاب کنند. رودی ژستد، مهاجم خارجی استقلال در لیگ بیست‌ویکم بود که سه گل برای آبی‌ها به ثمر رساند و در پایان فصل به‌صورت توافقی از جمع آبی‌پوشان جدا شد تا جذب مهاجم خارجی یکی از اولویت‌های نقل‌و‌انتقالاتی آبی‌ها در بازار تابستانه باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->