دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سایه ترس انتقام ایران بر سر رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۱۱۳۱۶۵
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
سایه ترس انتقام ایران بر سر رژیم صهیونیستی
مقامات تل آویو مدعی شده‌اند، ایران می‌خواهد به زودی انتقام بگیرد. اتفاقی که ترس را به دل جانیان اشغالگر انداخته است و خواب را از چشم آنها گرفته است.

عرب هاشمی | شهرآرانیوز؛ ساعت ۱۶ یکم خرداد، عوامل موساد رژیم صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه و تروریستی، سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی، از مدافعان سرافراز حرم، را که در حال بازگشت از محل کار به منزل خود بود، در خودرو شخصی اش به شهادت رساندند.

پس از این اتفاق مقامات جمهوری اسلامی ایران از انتقامی قاطع سخن گفتند و اکنون ترس این انتقام بر سراسر رژیم صهیونیستی سایه افکنده است.

رژیم صهیونیستی پس از اخطار، هشدار و تذکر‌های متعدد، روز جمعه در اطلاعیه‌ای فوری هشدار داد که شهروندان این رژیم، ترکیه را ترک کنند. مقامات ارشد صهیونیستی روز جمعه هشدار دادند که «تهدیدات ملموسی» از سوی ایران وجود دارد. این مقامات سیاسی و امنیتی، که نخواستند نامشان فاش شود، مدعی هستند که ایران قصد دارد در پایان هفته، حملاتی در استانبول انجام دهد و از همه شهروندانشان خواستند که فورا خاک ترکیه را ترک کنند. به شهروندان صهیونیستی که امکان ترک ترکیه را ندارند، گفته شده است خود را در اتاق‌های هتل محبوس کنند و هیچ نشانی از اینکه اهل این رژیم هستند، بروز ندهند.

۲ هزار صهیونیست در ترکیه حضور دارند

روزنامه «هاآرتص» رژیم صهیونیستی به نقل از سرویس‌های جاسوسی این رژیم اعلام کرد که با وجود هشدار‌ها همچنان ۲هزار صهیونیست در ترکیه حضور دارند.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم، با دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، نشستی درباره نگرانی‌های امنیتی در ترکیه برگزار کرده است.

پیش‌تر یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه به دلیل آنچه «ترس از حملات ایران» نامید، از شهروندان این رژیم که در ترکیه به سر می‌برند، خواست هرچه سریع‌تر این کشور را ترک کنند..

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در این بیانیه بدون اشاره به تروریسم دولتی این رژیم که در سراسر جهان انجام می‌شود، افزود: هرکس به صهیونیست‌ها آسیب برساند، تاوانش را خواهد داد؛ هر جا که باشند، آن‌ها را دنبال خواهیم کرد.

ناتوانی صهیونیست‌ها در اجرای ادعاهایشان

تهدید وزیر رژیم صهیونیستی درحالی مطرح می‌شود که طی هفته‌های اخیر، سلسله اتفاقاتی داخل سرزمین‌های اشغالی و سایر کشور‌های منطقه رخ داده که به صورت مستقیم منافع آن‌ها را هدف قرار داده است و باوجود تلاش امپراتوری رسانه‌ای غربی صهیونیستی اخبار مربوط به آن به خارج درز کرده و جوی از ناامنی، چه در داخل سرزمین‌های اشغالی و چه خارج از آن برای صهیونیست ها، به همراه داشته است.

وقوع آتش سوزی‌های مختلف در شهر‌های فلسطین اشغالی و شناسایی و کشته شدن افسران امنیتی و سرشاخه‌های ترور این رژیم در خارج از فلسطین اشغالی و همچنین مختل شدن مراکز دولتی، بانک‌ها و مراکز خدمات رسانی، بخشی از این اتفاق هاست که صهیونیست‌ها علی رغم وعده‌های عنوان شده نتوانسته اند مانع از آن‌ها شوند.

نگرانی‌های صهیونیست‌ها از انتقام ایران منحصر به این موارد نیست و قبل از این هم روزنامه «تایمز» رژیم صهیونیستی در گزارشی با انتشار بیانیه شورای امنیت ملی این رژیم اعلام کرده بود: از چند هفته گذشته و حتی پیش‌تر از آن، از زمانی که ایران رژیم صهیونیستی را در کشته شدن افسر سپاه مقصر دانست، نگرانی فزاینده‌ای در سیستم دفاعی درباره تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به اهداف رژیم صهیونیستی در سراسر جهان وجود دارد.

انتقام ایران در کشور ثالث رخ نخواهد داد

همچنین شبکه۱۳ رژیم صهیونیستی هفته گذشته اعلام کرد که سازمان امنیت این رژیم در راستای خنثی کردن حمله انتقام جویانه ایران در ترکیه تلاش می‌کند و هشدار سفر به کشور ترکیه همچنان وجود دارد.

این شبکه با بیان اینکه نگرانی‌ها برگرفته از این است که ایرانی‌ها مصمم هستند انتقام ترور‌های منسوب به رژیم صهیونیستی و سازمان موساد را بگیرند، ادعا کرد: ایرانی‌ها پس از اینکه نتوانستند به مسئولان و شخصیت‌های ارشد رژیم صهیونیستی دست یابند، اکنون به دنبال هدف قرار دادن گردشگران رژیم صهیونیستی در خارج هستند.

سازمان اطلاعات ترکیه در خنثی سازی حملات در خاک ترکیه به رژیم صهیونیستی کمک می‌کند و جنگ مغز‌ها میان سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی و ایران درخصوص خنثی سازی این نوع حملات همچنان ادامه دارد. این ادعا‌ها درحالی مطرح می‌شود که ایران قویا اعلام کرده است انتقام از رژیم صهیونیستی در کشور ثالث رخ نخواهد داد.

صهیونیست‌ها که عموما دنبال تنش آفرینی در منطقه هستند تا به برنامه‌های ضد بشری و اشغالگرانه خود پوشش بدهند، دست بالایی در ترور شخصیت‌های علمی، سیاسی دارند و یکی از کثیف‌ترین اقدامات آنان ضربه زدن به نیرو‌های مقاومت در جنگ علیه تروریست‌ها و در رأس آن‌ها داعش، آن هم در بزنگاه ها، بوده است.

این رژیم در سال‌های گذشته، علاوه بر حمایت‌های لجستیکی از گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق، حتی مداوای مجروحان داعشی را نیز بر عهده داشته است. شهید حسن صیاد خدایی از جمله فرماندهان میدانی نبرد علیه تروریست‌های تکفیری در سوریه بود و نقش مهمی در شکست این گروه‌ها در منطقه داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->