نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برنامه‌های مسعود شجاعی برای ورود به دنیای مربیگری

  • کد خبر: ۱۱۳۱۷۶
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
برنامه‌های مسعود شجاعی برای ورود به دنیای مربیگری
مسعود شجاعی، ملی‌پوش باسابقه فوتبال کشورمان، پس از بازگشت از اروپا به ایران در سال‌های اخیر عملکرد موفقی با تیم‌های تراکتور و نساجی داشته و در سه سال اخیر، دو بار با تیم‌های خود عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود شجاعی، ملی‌پوش باسابقه فوتبال کشورمان، پس از بازگشت از اروپا به ایران در سال‌های اخیر عملکرد موفقی با تیم‌های تراکتور و نساجی داشته و در سه سال اخیر، دو بار با تیم‌های خود عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کرده است. این بازیکن در گفتگو با خبرگزاری فارس، درباره آخرین شرایط تیم ملی قبل از جام‌جهانی، احتمال بازگشت کی‌روش، دلایلش برای قبول‌نکردن سرمربیگری نساجی و‌... صحبت کرده است.

چرا پیشنهاد سرمربیگری موقت نساجی را پس از جدایی ساکت الهامی را قبول نکردید؟

‌برای خودم دلایلی داشتم. اولین دلیل این بود که بعد از رفتن آقای الهامی دوست نداشتم این مسئولیت را قبول کنم؛ زیرا برای او ارزش و احترام خیلی زیادی قائل هستم. الهامی سرمربی ما بود و دوست نداشتم برای هیچ‌کس شائبه ایجاد شود. دومین دلیل هم این است که جدایی او ناگهانی بود و اصلا دوست نداشتم این شائبه ایجاد شود که هر مربی برود، جای او می‌روم و هدایت تیم را قبول می‌کنم. برنامه بلندمدتی برای مربیگری دارم و دوست دارم این اتفاق از اول فصل بیفتد تا تیم را خودم ببندم و به قول معروف تیم مدنظر من باشد. ضمن اینکه تمرینات را با فلسفه خودم شروع کنم؛ البته هنوز مدرک مربیگری‌ام را کامل نگرفته‌ام. هرچند این موضوع در اولویت تصمیم‌گیری‌ام نبود، اما یکی از دلایلی بود که سرمربیگری را نساجی قبول نکردم.

تا چه زمانی می‌خواهید بازی کنید؟ آیا پس از اتمام بازیگری به فکر مربیگری هم هستید؟

همیشه گفته‌ام تا‌زمانی‌که احساس کنم می‌توانم برای تیمم مفید باشم، تصمیم دارم بازی کنم. مطمئنا به فکر سرمربیگری هم هستم و هر سالی که برای من می‌گذرد، یک کلاس درس می‌دانم. آموزش خوبی است؛ زیرا می‌توانم ایده‌های بهتری بگیرم و ذهن من بازتر می‌شود تا اگر روزی سرمربی شدم، از آن‌ها استفاده کنم.

وضعیت تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی چطور است؟

وضعیت تیم ملی در بازی‌های گذشته از لحاظ کسب نتیجه بد نبوده، اما از لحاظ کیفیت تیمی و کار گروهی، هنوز خیلی کار داریم. برای شخصیت اسکوچیچ خیلی احترام قائل هستم و بی‌نهایت به او احترام می‌گذارم؛ زیرا تمام زحمتش را می‌کشد و بهترین خودش را ارائه می‌دهد، ولی برای حضور قدرتمند در جام‌جهانی خیلی کار داریم. مثل خیلی از دوستان نمی‌گویم باید از گروه صعود کنیم، زیرا فوتبال ما خیلی از استاندارد روز دنیا عقب است، اما برای حضور آبرومند در جام‌جهانی، حتما باید بیشتر کار کنیم. هرچند وقتی نمانده و فیفادی‌های زیادی را از دست دادیم. متأسفانه این اتفاق می‌تواند در بازی‌ها ضربه بزرگی به ما بزند.

این‌روز‌ها بحث بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی جدی شده است. به عنوان بازیکنی که سال‌ها با او کار کرده‌اید، چه نظری در‌این‌باره دارید؟

من هم خبر‌هایی شنیدم و نظر من روی بازگشت کی‌روش مثبت است. این نظر شخصی من است و امیدوارم جور دیگری تلقی نشود یا کسی به خودش نگیرد. اطمینان دارم با توجه به زمان کمی که تا جام‌جهانی مانده و شناختی که او از فوتبال ما دارد، اگر قرار است تغییری ایجاد شود و بنابر این موضوع است، کی‌روش بهترین گزینه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->