بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است
سرخط خبرها

پلیس نسخه زورگیران سریالی در مشهد را پیچید

  • کد خبر: ۱۱۳۳۳۹
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
پلیس نسخه زورگیران سریالی  در مشهد را پیچید
اعضای باند سرقت‌های خشن خیابانی مشهد در عملیات مسلحانه مجریان قانون زمین گیر شدند.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ چندی پیش گزارش‌هایی از سوی شهروندان مشهدی مبنی بر زورگیری‌های خشن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و پرونده این سرقت‌های خیابانی در دایره تجسس کلانتری شانزدهم مشهد گشوده شد.

از آنجا که متهمان سوار بر موتور سیکلت بوده و گوشی تلفن همراه شکات را چنگ زده و یا زورگیری کرده بودند، تا مأموران در محل حاضر شوند فرصت فرار داشته و با سوء استفاده از تاریکی شب از محل گریخته بودند.
مجریان نظم و امنیت قانون، اما با استفاده از سرنخ‌های به جامانده از متهمان نه تنها آن‌ها را چهره زنی کرده بلکه هویت یکی از سارقان را هم شناسایی کردند.
تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه مأموران گشتی کلانتری احمد آباد هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی این مجموعه انتظامی به راکبان دو دستگاه موتورسیکلت که مشغول پرسه زنی در کوچه و خیابان بودند، مشکوک شدند.

شماره پلاک یکی از موتورسیکلت‌ها به وسیله نوار چسب مشکی پوشانده شده بود و همین امر موجب شد تا مأموران این دو موتورسوار مشکوک را زیر نظر بگیرند. راکبان موتوری، اما غافل از اینکه زیر نظر ضابطان قضایی هستند، تصمیم به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان که در حال عبور از عرض خیابان بود، گرفتند. راکب یکی از موتور‌ها در نزدیکی پسر جوان بود که آژیر خودرو پلیس به صدا درآمد و متهمان پا به فرار گذاشتند.
در این لحظه مأموران وارد عمل شدند و به تعقیب سارقان پرداختند و زمانی نگذشت که یکی از این افراد را زمین گیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی مشهد، این سارق دهه هفتادی که ۲۳ سال دارد جلب قانون شد، اما همدستش با سوء استفاده از تاریکی شب به دل چند خیابان فرعی زده و فرار کرد.
سرهنگ حسین دهقانپور افزود: متهم ابتدا منکر هرگونه جرم از سوی خودش بود، اما طولی نکشید که کشف یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از وی دست او را رو کرد و این فرد را به حرف آورد. این سارق جوان به ناچار ضمن اقرار به بزه انتسابی اش از تصمیم خود برای سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان قبل از اینکه به دام بیفتد خبر داد.

این مقام ارشد انتظامی مشهد ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی نیز مشخص شد که مشخصات متهم تحت تعقیب پلیس که چندین فقره گزارش گوشی قاپی علیه او به فوریت‌های ۱۱۰ اعلام شده و پیش‌تر نیز از سوی مأموران دایره تجسس کلانتری احمد آباد چهره زنی شده بود، برابری دارد. تا مأموران مشغول بررسی‌های دیگر این پرونده بودند در همان دقایق ابتدایی دوازده مال باخته به کلانتری ۱۶ مشهد مراجعه و همگی متهم را شناسایی کرده و اذعان داشتند که این فرد به همراه همدستش گوشی تلفن همراه آن‌ها را چنگ زده و یا زورگیری کرده است.

سرهنگ دهقانپور بیان کرد: مأموران با شناسایی خانه متهم به دام افتاده به محل که در یکی از مناطق حاشیه‌ای مشهد بود رفتند و با حکم قضایی به محل ورود پیدا کردند. در این مرحله از عملیات پلیسی یکی از همدستان متهم که داخل مکان مورد نظر بود به محض اطلاع از حضور پلیس پا به فرار گذاشت و خود را در یک پارک در حوالی مخفیگاه سارق سریالی مخفی کرد. مجریان قانون که این فرد را شناسایی کرده بودند به تعقیب او پرداختند. متهم اصلی، اما حاضر به تسلیم نبود و پا به فرار گذاشت که در این لحظه مجریان قانون دست به قبضه اسلحه بردند و چند تیر هوایی شلیک کردند.

رئیس پلیس مشهد گفت: این فرد نیز در نهایت دستگیر شد و پرونده این افراد برای ادامه تحقیقات و کشف دیگر جرائم احتمالی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت. مأموران در مخفیگاه متهم اصلی پرونده نیز یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس که متهمان با آن طی چند مرحله اقدام به سرقت کرده بودند را توقیف کردند. موتور سیکلت توقیف شده سارق اصلی نیز سرقتی از آب درآمد که مجریان قانون آن را نیز روانه پارکینگ کردند. از مخفیگاه متهم نیز تعدادی لوازم سرقتی منزل نظیر ال سی دی ۴۲ اینچ کشف و ضبط شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->