رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

حماس: مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

  • کد خبر: ۱۱۳۳۴۵
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
حماس: مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد
سخنگوی جنبش حماس در قدس اشغالی با بیان اینکه قدس خط قرمز است، افزود: مقاومت جنایات اسرائیل را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از فلسطین‌الیوم، «محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس اشغالی گفت که موضع این جنبش و سایر گروه‌های فلسطینی روشن است؛ قدس خط قرمز است.

وی افزود: ملت فلسطین و مقاومت هرگز در قبال تعرضات روزانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی سکوت نخواهند کرد.

حماده تأکید کرد که مقاومت فلسطین در قبال جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی سکوت نخواهد کرد و پاسخ این جنایات را خواهد داد.

سخنگوی حماس در قدس اشغالی گفت: تلاش‌های اسرائیل برای یهودی‌سازی مسجدالاقصی به‌دلیل مقاومت مدافعان این مسجد به شکست انجامید.

وی افزود که اقدام برخی از رژیم‌های عربی مبنی بر عادی‌سازی روابط با اسرائیل، این رژیم را به ادامه تعرض به مسجدالاقصی تشویق کرده است.

حماده اظهار داشت: ادامه تعرضات به مسجدالاقصی عبور از خطوط قرمز است و مقاومت به آن پاسخ خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->