نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

عزیزی: بودن اسکوچیچ به سود برخی‌ها نیست

  • کد خبر: ۱۱۳۳۵۸
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
عزیزی: بودن اسکوچیچ به سود برخی‌ها نیست
حمایت تمام‌قد خداداد عزیزی از سرمربی تیم ملی فوتبال، همانطور که پیش‌بینی می‌شد رخ داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیش‌کسوت مشهدی فوتبال ایران نسبت به حواشی و اتفاقات اخیر تیم ملی و اسکوچیچ واکنش نشان داد. خداداد عزیزی دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس، شایعات مربوط به تغییر سرمربی تیم ملی را کار عده‌ای دلال دانست و گفت: برخی دلال‌ها و افرادی که دوست دارند زد‌و‌بند کنند، همیشه دنبال اهداف خودشان هستند. در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه را با هم مرور می‌کنیم.

برای بازی با دمپایی‌پوش‌های سیرالئون ۱۷۰‌هزار دلار پول دادیم

وی ادامه داد: برخی تیم‌های دیگر که ضعیف‌تر هستند هم برخی مواقع امکان برگزاری بازی با ما را ندارند یا مربیان ما دیدار دوستانه با آن‌ها را قبول نمی‌کنند. نباید بگوییم فدراسیون فوتبال فقط الان چنین‌شرایطی دارد. مگر دوره‌های قبل با چه تیم‌هایی بازی کردیم؟ آیا ایران با سیرالئون که با دمپایی به ورزشگاه آزادی آمد، بازی نکرد؟ به من گفتند همین تیم هم ۱۷۰‌هزار دلار از فدراسیون پول گرفت. سابقه دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی مشخص است؛ اما نمی‌دانم چرا عده‌ای تا‌این‌اندازه مدعی هستند.

ما هم می‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم

عزیزی افزود: ژاپن پول دارد و به‌راحتی هزینه برگزاری دیدار دوستانه با برزیل در کشورش را پرداخت می‌کند. کره‌جنوبی و استرالیا و... هم همین شرایط را دارند؛ اما ما چنین‌وضعیتی نداریم. اگر پاداش صعود به جام‌جهانی که در حساب فیفا بلوکه شده به فدراسیون پرداخت شود، طبیعی است که ما هم می‌توانیم کار‌هایی انجام دهیم. البته اگر باز هم تیم‌های بزرگ قبول کنند با‌وجود تحریم‌ها به ایران بیایند یا ما به خارج از کشور برویم و با آ‌ن‌ها بازی کنیم. مشکل ما یکی‌دوتا نیست، اما باید شرایط را قبول کنیم.

اسکوچیچ دیگر باید چه‌کار کند؟

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه اسکوچیچ با‌وجود کسب نتایج خوب برای تیم ملی در هر سه بازی که شاگردانش مقابل تیم‌های زیر‌۵۰ رنکینگ فیفا بازی کردند، در کسب نتیجه ناکام مانده و همین موضوع نگرانی‌هایی را درباره جام‌جهانی ایجاد کرده است، پاسخ داد: هر چند ما مقابل کره یک بازی را بردیم و در دیدار دیگر به تساوی رسیدیم، اما در گروه خود با اقتدار اول شدیم. برای اولین‌بار در تاریخ رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی، سه بازی مانده به پایان مسابقات، صعود کردیم. دیگر باید یک مربی چه‌کاری انجام دهد؟ به‌راه‌افتادن بحث جدایی اسکوچیچ به مسائل کنترل‌شده‌ای برمی‌گردد که برخی دلال‌ها راه انداخته‌اند. بودن اسکوچیچ به سود آن‌ها نیست و روی این قضیه شک نکنید.

تغییر سرمربی، کار عده‌ای دلال است

وی دربا‌ره انتقاد‌های مطرح‌شده نسبت به عملکرد دراگان اسکوچیچ پس از باخت تیم ملی به الجزایر توضیح داد: این موضوع هم بازی عده‌ای دلال است، به صرف باخت به الجزایر در یک دیدار تدارکاتی آیا باید این مربی از تیم ملی برود؟

اشتباه زمان ایویچ را تکرار نکنیم

وی اضافه کرد: شک نکنید برخی افراد خط‌و‌خطوطی می‌دهند تا با تغییر اسکوچیچ به اهدافشان برسند، اما فدراسیون فوتبال مقابل این موضوع مقاومت کند؛ زیرا این مربی نتایج خوبی گرفته است. باید در جام‌جهانی همراه تیم ملی باشد. قبل از جام‌جهانی ۹۸، فدراسیون فوتبال اشتباه بزرگی درباره ایوویچ کرد که پیشنهاد می‌کنم مدیران فعلی فدراسیون از آن اتفاق تجربه گرفته و چنین‌اشتباهی را دوباره تکرار نکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->