نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ناصر محمدخانی : به زندگی ما سرک نکشید

  • کد خبر: ۱۱۳۴۶
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹
ناصر محمدخانی : به زندگی ما سرک نکشید
گفتند من از شهلا خواستم قتل را گردن بگیرد
پیش‌کسوت فوتبال ایران همچنان حرف‌های جالبی درباره ماجرای قتل همسرش دارد. ناصر محمدخانی که به گواه بیشتر فوتبالی‌ها، یکی از ۵ بازیکن تکنیکی تاریخ ایران است، بعد از مدت‌ها دوباره درباره حادثه مهم زندگی شخصی خود حرف زده و بار دیگر از مردم خواسته او را رها کنند.

چون خبر ندارند، قضاوت اشتباه می‌کنند
محمدخانی درباره زندگی خصوصی سلبریتی‌ها و فرازونشیب‌های زندگی خود گفت: به‌هر‌حال ما هم مانند دیگران دوست داریم به زندگی شخصی‌مان کسی ورود نکند. ما هم مانند بقیه یک شهروند عادی هستیم؛ اما می‌آیند و ناآگاهانه قضاوت می‌کنند. به‌هر‌حال فضای مجازی مقداری دردسرساز شده است. برخی در زندگی خصوصی ورزشکاران و هنرمندان ورود می‌کنند، مطالب بدی را منتشر می‌کنند و تصاویری را که غیرواقعی است، می‌سازند. وی افزود: هر کسی در هر قشری تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد تا به هدفش برسد و مطرح شود. ورزشکاران هم از این قاعده مستثنا نیستند. ما هم تلاش کردیم و زحمت کشیدیم تا به تیم‌های بزرگ و تیم ملی رسیدیم. محمدخانی درباره این صحبتش که گفته بود نباید قضاوت ناعادلانه‌ای درباره زندگی خصوصی چهره‌های معروف شکل بگیرد، گفت:، چون اطلاعاتی ندارند، همین‌طور قضاوت می‌کنند. بعضی‌ها دوست دارند اطلاعاتی درباره کسی که طرف‌داراش هستند، داشته باشند. اما نباید این اطلاعات خیلی عمیق شود و به زندگی شخصی او ورود کنند.

برخی دوستان وجدان کاری نداشتند
ناصر محمدخانی در ادامه درباره ماجراى پرونده قتل همسرش، ضمن توضیح درباره اتفاقاتی که پیش‌تر در زندگی او افتاده بود، گفت: به‌هرحال یکسری مطبوعات زرد آن‌موقع برای خودشان می‌نوشتند و یکسری کتاب هم درآمد. من اگر می‌خواستم از این‌وآن شکایت کنم، باید هفت‌هشت وکیل می‌گرفتم. من همه را به خدا واگذار کردم؛ چون واقعیت نداشت و اصل موضوع این نبود. پس از آن اتفاق خیلی مشکل پیدا کردم، زندگی‌ام کامل تحت‌تأثیر برداشت‌ها و صحبت‌های ناآگاهانه افرادی قرار گرفت که وجدان کاری نداشتند. دوسه‌سال نمی‌توانستم بخوابم. مدتی ایران نبودم و با بچه‌هایم قطر بودم. آن اتفاق خیلی روی من تأثیر گذاشت، مقداری افسردگی داشتم و بعد به‌مرور کمی بهتر شدم و آمدم.

شهلا اگر مادر بود، آن کار را نمی‌کرد
محمدخانی درباره این مسئله که چند سال قبل اقوام همسرش او را گروگان گرفته بودند، گفت: این مسئله به آن صورت نبود، مسئله کوچکی بود که برطرف شد. مهاجم تکنیکی اسبق سرخ‌ها در واکنش به سؤالی مبنى بر اینکه «اگر یک‌بار دیگر فرصت داشته باشید شهلا جاهد را ملاقات کنید، به او چه مى‌گویید؟» نیز صحبت‌های جالبی را مطرح کرد و گفت: به او می‌گویم اگر مادر شده بودى، هیچ‌وقت این کار را نمی‌کردی. در آن دوران شایعه کرده بودند که من به شهلا گفته‌ام قتل را گردن بگیر، من می‌روم و از خانواده همسر مرحومم برایت رضایت می‌گیرم؛ درحالى‌که این موضوع اصلا صحت ندارد.

قبح قلیان برای ورزشکاران ریخته است
وی در پایان گفت: من شنیده‌ام که فوتبالیست‌های فعلی قلیان می‌کشند و شب بازی در میهمانی هستند. البته من این‌ها را به چشم ندیده‌ام. در زمان ما اصلا این چیز‌ها نبود. کسی جرئت نداشت به‌سمت دود برود. اگر بازیکنی بعد از دوران بازی‌اش هم اقدام به کشیدن سیگار یا قلیان می‌کرد، آن‌قدر پنهان و مخفی بود که کسی متوجه نمی‌شد؛ ولی الان قبح این کار برای فوتبالیست‌ها ریخته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->