دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال خدا کند انصاف از تبعید برگردد
سرخط خبرها

تغییرات کنکور ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۳۴۸۸
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
  • ۲
تغییرات کنکور  ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می‌شود؟
رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اگر تا نیمه تیر ماه ابلاغ شود، کنکور ۱۴۰۲ را مطابق آن برگزار می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالرسول پورعباس روز دوشنبه تاکید کرد: اما اگر مصوبه تا آن روز به سازمان سنجش ابلاغ نشود، کنکور سال آینده را نیز مانند سال ۱۴۰۱ برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: به هر حال تا پانزدهم تیر ماه آینده تکلیف شیوه برگزاری کنکور سال ۱۴۰۲ برای سازمان سنجش به عنوان مجری آزمون سراسری قطعی شده و به داوطلبان اطلاع خواهیم داد.

معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش گفت: طبق قانون، سازمان سنجش موظف است یکسال قبل از برگزاری کنکور سراسری، شیوه برگزاری را برای داوطلبان اعلام کند بنابراین نمی توانیم بیشتر از نیمه تیر ماه برای ابلاغ مصوبه کنکوری صبر کنیم.

به گفته پورعباس، مهمترین تغییر در این مصوبه، لحاظ ضریب ۴۰ درصد نمرات ۱۰ درسی است که آموزش و پرورش به شکل آزمون سراسری برای دانش آموزان پایه دوازدهم برگزار می کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یه کنکوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
1
مصوبه کنکور بسیار ناعادلانه و ظلم است این مصوبه فقط گردن دلالان و مافیای کنکور و معدل فروشان را کلفت تر میکند. بگذارید کنکور حالت رقابتی خود را داشته باشد.این مصوبه بسیاااار ناعادلانه و ظلم است و آتش میکشد به آمال و ارزوهای دانش اموزان و مردم.با این مصوبه روز به روز شاهد افزایش اعتیاد مردم و امار خودکشی انها خواهیم بود لطفا لغو کنید لغو کنید لغو کنید
قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
1
0
سلام تغییرات بسیار خوبی است لطفا موکول نشه به سال آینده ما ۱۴۰۲ ها اصلا عمومی تستی نخوندیم و اگر این تغییرات لغو بشه آسیب و ضرر جدی خواهیم دبد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->