نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

آغاز مجدد لیگ ملت‌های والیبال| چالش در صوفیه

  • کد خبر: ۱۱۳۵۴۲
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
آغاز مجدد لیگ ملت‌های والیبال| چالش در صوفیه
هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از امروز آغاز می‌شود.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ هفته دوم لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از امروز ۳۱‌خردادماه در دو کشور بلغارستان و فیلیپین آغاز می‌شود. تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در هفته دوم لیگ ملت‌ها به‌مصاف بلغارستان می‌رود که این تیم هفته نخست را بدون برد به پایان رسانده است. تیم‌های اسلوونی، هلند، آرژانتین، ژاپن، چین، فرانسه، آلمان و ایتالیا، هشت تیم شرکت‌کننده گروه سوم لیگ ملت‌ها در هفته دوم هستند که در شهر کوئزون فیلیپین با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

تیم‌های بلغارستان، ایران، آمریکا، برزیل، کانادا، استرالیا، لهستان و صربستان نیز در هفته دوم در شهر صوفیه و در قالب گروه چهارم لیگ ملت‌ها با هم بازی می‌کنند. تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در هفته دوم لیگ ملت‌ها در‌حالی به‌مصاف بلغارستان، میزبان این رقابت‌ها، می‌رود که شاگردان نیکولای جیلازکوف، سرمربی بلغارستان، هفته نخست را بدون برد به پایان رساندند.

مصاف با بلغار‌های بدون برد

تیم ملی بلغارستان در دو دیدار هفته نخست برابر آلمان و کانادا ۳ بر ۲ مغلوب شد و در دو مسابقه مقابل صربستان (۳‌بر ۱) و لهستان (۳‌بر ۰) نتیجه را واگذار کرد تا با دو‌امتیاز و بدون برد در رتبه پانزدهم جدول شانزده‌تیمی قرار بگیرد. تیم ملی والیبال ایران نیز دو برد برابر استرالیا و چین به دست آورد و با پذیرش دو شکست برابر هلند و ژاپن، با کسب شش‌امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت تا در هفته دوم به‌مصاف حریفان سرسختی برود.

رویارویی با آمریکای صدرنشین و برزیل پرافتخار

تیم ملی والیبال مردان آمریکا که در پایان هفته نخست با چهار برد متوالی و کسب یازده‌امتیاز صدرنشین شد، از‌جمله‌حریفان تیم ایران در هفته دوم مسابقات است که روز پنجشنبه، دوم تیرماه، به‌مصاف برزیل می‌رود. برزیل، پرافتخارترین تیم ادوار لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها که در پایان هفته نخست لیگ ملت‌ها‌۲۰۲۲ با دو برد و شش‌امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت و کانادا که با یک برد و دو‌امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد، دیگر‌حریفان مردان والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها هستند.

۲ تغییر در ترکیب شاگردان عطایی

کاروان والیبال ایران که روز سه‌شنبه برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌ها به صوفیه رسید، هر روز دو نوبت تمرین بدن‌سازی (صبح‌ها) و توپی (عصرها) برگزار کرده است. پس از پایان هفته نخست لیگ ملت‌ها با تصمیم کادر فنی تیم ملی والیبال رضا عابدینی (به‌دلیل مصدومیت) و صابر کاظمی (به دلایل فنی) از برازیلیا عازم تهران شده و بردیا سعادت و امیررضا سرلک جایگزین این بازیکنان شدند که پس از رسیدن به صوفیه تمریناتشان را زیر‌نظر کادر فنی در این شهر آغاز کردند. محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، اسماعیل مسافر، بردیا سعادت، امیررضا سرلک، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن، چهارده بازیکن ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها هستند.

پیروزی بر استرالیا در مسیر آماده‌سازی

تیم ملی والیبال ایران روز جمعه، ۲۷‌خرداد و در مسیر آماده‌سازی برای شروع هفته دوم لیگ ملت‌ها در دیداری دوستانه و تدارکاتی در صوفیه به‌مصاف استرالیا رفت. این مسابقه در چهار ست برگزار شد و شاگردان بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی ایران، در هر چهار ست فاتح میدان شدند. امین اسماعیل‌نژاد، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، محمدطاهر وادی، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان شروع‌کننده ایران در این مسابقه بودند.

شاگردان بهروز عطایی در دست‌های اول تا سوم به‌ترتیب با امتیاز‌های ۲۵‌بر‌۱۵، ۲۵‌بر‌۱۷ و ۲۵‌بر‌۱۵ استرالیا را شکست دادند و، چون قبل از شروع مسابقه سرمربیان دو تیم برای چهار ست مسابقه توافق کرده بودند، دیدار تدارکاتی دو تیم یک ست دیگر ادامه یافت و باز هم ایران با امتیاز ۲۵‌بر ۱۵ به پیروزی رسید. دیگر‌بازیکنان تیم ایران نیز با تشخیص سرمربی تیم ملی در طول چهار ست این مسابقه به میدان رفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->