برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

نوستالژی| بازخوانی گزارش دنیای ورزش سال ۱۳۶۴ از لیگ فوتبال خراسان

  • کد خبر: ۱۱۳۵۴۶
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
نوستالژی| بازخوانی گزارش دنیای ورزش سال ۱۳۶۴ از لیگ فوتبال خراسان
گزارش یکه‌تازی به‌سبک مشکی‌های ابومسلم در مجله دنیای ورزش را می توانید در ادامه بخوانید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مجله دنیای ورزش در شماره ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۴ خود و در صفحه فوتبال شهرستان‌ها گزارشی از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ خراسان منتشر کرد. در این گزارش چهار دیدار برگزارشده هفته تحلیل شده و در آن آمده که ابومسلم در آن مقطع تیم یکه‌تاز میدان رقابت‌های استانی بوده است. در ادامه بخش‌هایی از این گزارش را از نظر خواهید گذراند:

هفته سوم مسابقات لیگ خراسان با چهار دیدار در شهر‌های مشهد، درگز و بیرجند دنبال شد و پنج گل از دروازه‌ها گذشت. با پایان‌یافتن هفته سوم، دیدار‌های رفت این مسابقات نیز خاتمه یافت و از هفته آینده دیدار‌های برگشت آغاز خواهد شد. با گذشت سه دور از این رقابت، فقط ابومسلم تیم صاحب‌نام مشهدی توانسته است با قاطعیت و بدون دغدغه و به‌لطف چهره برتر خط حمله‌اش خود را تثبیت کند و با شش امتیاز از سه بازی و بدون تهدید به بازی‌های دور برگشت بیندیشد.

ابومسلم که از دو دیدار خارج از خانه حداکثر امتیاز را تصاحب کرده است و توربو را نیز در مشهد به شکست واداشت، در دور برگشت در خانه خواهد ماند و این موقعیتی است که شانس ابومسلم را برای ربودن مقام قهرمانی منطقه جنوب دوچندان می‌کند. به‌دنبال ابومسلم تیم پرمایه، اما بدشانس توربو قرار دارد. توربو که از کمبود پشتوانه غنی و کندی خط حمله رنج می‌برد، به‌دلیل نداشتن یک تمام‌کننده حرفه‌ای ضرر‌های بی‌شماری را متحمل شده است و به همین دلیل، درحالی‌که می‌توانست دست‌کم پنج امتیاز از دیدار‌های رفت کسب کند، در مرز سه امتیاز درجا زد.

سبزوار به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر شهرستانی که فوتبال را خوب می‌فهمد و توپ را روان به جولان وامی‌دارد، در رده سوم این گروه قرار دارد. این تیم از یک تیم هماهنگ و خط حمله سریع برخوردار است، اما در نتیجه‌گیری موفق نبوده است. به‌دنبال سبزوار، بیرجند قرار دارد که از سه بازی سه شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است. بیرجند که عنوان قهرمانی آخرین مسابقات قهرمانی استان را به دوش می‌کشد، دچار افت عجیبی شده است.

در گروه شمال سه تیم هدف گلکار، پرسپولیس و شهرستان درگز هر کدام با چهار امتیاز و به‌لطف تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم قرار دارند. فانوس‌به‌دست این گروه تیم نیشابور است که سه شکست پیاپی را متحمل شده است و بدون امتیاز در انتهای جدول جا خوش کرده است.

■ نگاهی به بازی‌ها

هدف گلکار ۲ (دقایق ۵ و ۲۱ یوسف یوسفی) - نیشابور ۰
هدف گلکار و نیشابور آغازگران روز سوم مسابقات بودند. هنوز عقربه ساعت روی دقیقه پنج جابه‌جا نشده بود که یوسف یوسفی، گل‌زن هدف گلکار، روی یک کار خوب دروازه نیشابور را گشود. نیشابور که در این روز با اشتها و حساب‌شده بازی می‌کرد، بار‌ها از خط دفاع متزلزل هدف عبور کرد، اما شانس دقایق ۷، ۱۱ و ۱۷ این تیم از دست رفت. زمانی که نیشابور فرصت‌هایش را هدر داد، ضربه سر یوسف یوسفی در دقیقه ۲۱ گل دوم هدف را به‌همراه آورد و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت. در نیمه دوم نیز چند شانس مسلم نیشابوری‌ها فدای بی‌دقتی مهاجمان این تیم شد.

ابومسلم ۱ (دقیقه ۳۹ حسین لعل) - بیرجند ۰
بیرجند با چند تغییر در خط میانی و دفاعی خود و برای جبران شکست‌های گذشته‌اش در مقابل تیم قدر ابومسلم ایستاد. آرایش جدید دفاع بیرجند که شبانی و برهانی را از خط میانی به این جناح فراخوانده بود، تا دقیقه ۳۹ برای بیرجند مؤثر افتاد، اما در این لحظه و درپی سانتری که از سمت راست دفاع بیرجند انجام شد، حسین لعل مهاجم بلندبالای مشهدی، با ضربه سر دروازه بیرجند را گشود و نیمه اول را با همین نتیجه به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز تحرک تیم بیرجند ره به جایی نبرد و بازی با تک‌گل ابومسلم خاتمه یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->