واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

آیین اهدای ۱۱۰ دست جهیزیه به کارکنان و فرزندان کارکنان گروه کارخانجات مقصود

  • کد خبر: ۱۱۳۶۳۷
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
آیین اهدای ۱۱۰ دست جهیزیه به کارکنان و فرزندان کارکنان گروه کارخانجات مقصود
ریاست هیات مدیره گروه کارخانجات مقصود بر حفظ پایداری خانواده مقصود، توسعه و اشتغال تاکید کرد.

گزارش آگهی

آیین اهدای ۱۱۰دست جهیزیه به کارکنان و فرزندان کارکنان گروه کارخانجات مقصود، شنبه گذشته با حضور مسئولان استانی و جمعی از کارکنان مجموعه برگزار شد.

مسئولانی همچون محمد امین  بابایی   مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، شیوا خوش نسب  مدیرکل امور بانوان استانداری و آقایان  بزم آرا و خانی زاده، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری طرقبه شاندیز و  دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت استان مهمان این جشن صمیمانه بودند.

 جشن اهدای جهیزیه با حضور مدیرعامل و شماری از مدیران و کارکنان گروه کارخانجات مقصود و فرزندانشان برگزار شد تا مصرع معروف زنده یاد مهدی اخوان ثالث که می گوید: «صد قافله رفتند و به مقصود رسیدند» در عالم واقع رنگ تحقق بگیرد. در این جشن، دو خواننده برتر کشور به هنرنمایی پرداختند. طنزپردازی از دیگر برنامه های این مراسم بود. همچنین در کنار اهدای ۱۱۰دست جهیزیه به نوعروسان و تازه دامادهای خانواده بزرگ چینی مقصود، یک قطعه سکه تمام بهار آزادی به عنوان هدیه عروسی از طرف مدیریت عالی گروه به زوج های جوان هدیه شد.

آیین اهدای ۱۱۰ دست جهیزیه به کارکنان و فرزندان کارکنان گروه کارخانجات مقصود

 

 

حفظ و پایداری خانواده مقصود و توسعه اشتغال

رئیس هیئت مدیره گروه کارخانجات مقصود هدف از برگزاری این مراسم را ترویج سنت حسنه ازدواج اعلام کرد و گفت: به دلیل اینکه بیشتر ازدواج ها داخلی و خانوادگی است، حفظ و پایداری خانواده مقصود و توسعه اشتغال از دیگر اهداف مهم ما بوده است.

مهدی ایمانی تأکید کرد: کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می تواند در پایداری زندگی زوج های جوان و کاهش آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشد. بنابراین تلاش کردیم که از هزینه های مازاد کم کنیم تا بتوانیم در این امر خیر دخیل باشیم.

رئیس هیئت مدیره گروه کارخانجات مقصود افزود: بالارفتن سن ازدواج و معضل طلاق از مشکلات اساسی جامعه است. حل این مشکلات نیازمند همکاری همه بخش هاست.

آیین اهدای ۱۱۰ دست جهیزیه به کارکنان و فرزندان کارکنان گروه کارخانجات مقصود

افزایش نیروهای مجموعه در راستای اجرای طرح توسعه

معاون اجرایی گروه کارخانجات مقصود و مدیرعامل شرکت سپیده جام توس با اشاره به برگزاری دومین مراسم اهدای جهیزیه به کارکنان، توضیح داد: آقای ایمانی، رئیس گروه کارخانجات مقصود، از هزینه شخصی و به صورت خصوصی ۱۱۰دست جهیزیه برای کارکنانی که در مجموعه حضور دارند و همین جا ازدواج کرده اند، تهیه کرده است که در جشنی به آن ها تقدیم می شود.

محمدحسین  کوثر  ادامه داد: این جهیزیه ها شامل کالا های اساسی ازجمله یخچال، ماشین لباس شویی، گاز، اتو، جاروبرقی، تلویزیون، سرویس قاشق و چنگال، بخاری، قالی و... است که ارزش ریالی هر دست آن معادل 500میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

کوثر بیان کرد: پارسال نیز ۱۰۰دست جهیزیه تهیه و تحویل زوج های مجموعه شد، با این تفاوت که زوج های پارسال فقط کارکنان گروه کارخانجات مقصود بودند، اما امسال فرزندان همکاران که در دوسال گذشته ازدواج کرده اند نیز شامل دریافت این هدایا هستند.

او به نحوه برگزاری آیین اهدای جهیزیه ها اشاره کرد و گفت: جشن امسال با حضور ۱۱۰زوج و ۶۰۰نفر از خانواده های همکاران برگزار شده است. ۱۱۰ وانت حمل جهیزیه با ۱۱۰ دستگاه خودرو تاکسی، زوج ها را تا منزلشان همراهی کردند. درون هر خودرو یکی از همکاران مجموعه حضور داشت تا کمک کند و بار را تحویل دهد. به صورت کلی برای برگزاری این مراسم حدود ۲۰۰ نفر از همکاران در مدت یک هفته فعالیت می کردند تا برنامه به خوبی و درستی اجرا شود.

معاون اجرایی گروه کارخانجات مقصود با اشاره به خدمات ارزنده مرحوم غلامرضا ایمانی، بیان کرد: مرحوم ایمانی بزرگ اقدامات شایسته ای انجام داد تا همیشه از گروه کارخانجات مقصود به نیکی یاد شود. در دو سال گذشته که مسئولیت هدایت این کشتی به عهده آقای مهدی ایمانی بود، شاهد تغییرات بسیاری بودیم و خوشبختانه با داشتن حدود 3هزار نیرو، از مجموعه های مطرح کارآفرینی در کشور به شمار می رویم و امیدوارم با طرح های توسعه ای که در نظر داریم، تا پایان امسال با استخدام نیروی بیشتر این عدد را به ۳هزار و ۵۰۰ نفر افزایش دهیم.

او درباره چگونگی بازخورد این گونه مراسم اضافه کرد: برگزاری آیین اهدای جهیزیه به کارکنان دو بازخورد بیرونی و درونی دارد. نخست اینکه همکاران ما بسیار به موضوع ازدواج ساده ترغیب و دل گرم می شوند. اینکه به خانواده، تشکیل آن و زندگی همکاران اهمیت داده می شود، بسیار ارزشمند است، به طوری که در دریافت بازخورد بیرونی آن، نیروهایی جذب مجموعه شدند که اکنون ما را همراهی می کنند.

آیین اهدای ۱۱۰ دست جهیزیه به کارکنان و فرزندان کارکنان گروه کارخانجات مقصود

ترویج سادهزیستی

مهدی راستگو ۳۲سال سن دارد که پس از گذراندن دوران عقد، همراه همسرش در این مراسم شرکت کرده است. آن ها همان شب به خانه بخت رفتند. هردو خوش حال از این اتفاق میمون بودند و شادی شان را با لبخندهای پیاپی ابراز می کردند. راستگو درباره شیوه آشنایی با همسرش می گوید: حدود سه سال است که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستم. همسرم یک سال پیش وارد گروه کارخانجات مقصود شد و پس از مدت کوتاهی با هم آشنا شدیم و عقد کردیم.

او ادامه می دهد: یکی از تأثیرات مثبت این امر خیر، ترویج ساده زیستی و ترغیب جوانان به امر ازدواج ساده است. ما یاد گرفتیم که زندگی را ساده شروع کنیم و خودمان از صفر بسازیم. به نظر می رسد این گونه زندگی شیرین تر می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->