«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت
سرخط خبرها

پیش‌بینی وزش باد شدید و غبارآلودگی در برخی مناطق ایران

  • کد خبر: ۱۱۳۷۲۰
  • ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
پیش‌بینی وزش باد شدید و غبارآلودگی در برخی مناطق ایران
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در غرب کشور و وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان‌ غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز و روز پنجشنبه (۲ تیر) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات خراسان رضوی و خراسان شمالی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

طی دو روز آینده در ارتفاعات استان‌های کرمان، برخی مناطق سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد است. جمعه (۳ خرداد) جو پایدار و آسمان صاف در بیشتر مناطق کشور حاکم  و شنبه و یکشنبه (۴ و ۵ تیر) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رشد ابر همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده برخی مناطق غرب، جنوب غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید پدیده غالب خواهد بود که در مناطق مستعد احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

توده گرد و خاک روی کشور سوریه و شمال عراق شکل گرفته است و با انتقال آن به نوار غربی و برخی مناطق مرکزی کشور، آسمان این مناطق طی دو روز آینده غبارآلود خواهد بود.

طی سه روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز، روز پنجشنبه دریای خزر و خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

همچنین برالساس اعلام این سازمان، آسمان تهران فردا (۲تیر) صاف و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۳ تیر) صاف وگاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۵  و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۱ و ۲ تیر) اهواز با دمای ۴۷ و ۴۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۱ و ۹ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->