جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهدمقدس: بزرگ‌ترین نعمتی که نصیب ما خادمان امام هشتم شده، توفیق خدمت به مردم است

  • کد خبر: ۱۱۳۷۵۴
  • ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
شهردار مشهدمقدس: بزرگ‌ترین نعمتی که نصیب ما خادمان امام هشتم شده، توفیق خدمت به مردم است
شهردار مشهدمقدس گفت: قطاری راه افتاده و شورا ریل‌های آن را گذاشته است و شهرداران مناطق لوکوموتیوهای آن هستند و اگر شما حرکت کنید واگن‌ها حرکت می‌کنند. سیاست ما منطقه‌محوری است و مشهد را با یک شهردار نمی‌توان اداره کرد و شما باید محکم پای کار باشید.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی در آیین تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهری، اظهار کرد: از دیرباز مشهدی‌ها در روز زیارتی امام رضا (ع) خدمت ایشان عرض ارادت کرده و پیاده به سمت حرم مشرف می‌شدند. این شهر هرچه دارد از امام رضا(ع) است و بزرگترین نعمتی که نصیب ما خادمان امام هشتم شده، توفیق خدمت به مردم است. همجواری با علی‌بن موسی‌الرضا(ع) نعمتی است که نصیب این جمع شده و ان‌شاءالله شاکر آن باشیم.

وی افزود: آقای حجازی از ما جدا نمی‌شوند و به دلیل اینکه ایشان دایره المعارف بافت فرسوده هستند، مسئولیت ساماندهی بافت آبکوه را برعهده ایشان می‌گذارم که با همتی که ایشان دارند ساماندهی این کار شدنی است کمااینکه بچه‌های شهرداری نشان دادند از کار سخت هراسی ندارند.

شهردار مشهد بیان کرد: منطقه ثامن دارای طرحی است که مراحل قانونی آن طی شده و به تصویب رسیده است، وظیفه شهرداری اجرا طرح علی‌رغم انتقادات موجود به آن و تصحیح ایرادات از راه قانونی است. آقای نورین‌مقدم انگیزه زیادی برای حل مشکلات منطقه ثامن دارند و امیدوارم محکم کار را آغاز کنند.

ارجائی خاطرنشان کرد: منطقه هشت پیچیده است و آقای علیزاده نیز تعبیر منطقه استراتژیک را به آن نسبت می‌دهند و هم اکنون با پروژه پادگان فصل کاری جدید در این منطقه آغاز شده است، در زمینه پادگان از حمایت‌های بی‌دریغ اعضای شورای اسلامی شهر مشهد سپاس‌گزارم و آقای عبدالله زاده انصافا زحمت کشیدند و در جلسات بسیار محکم، مودب و با صلابت عمل کردند.

وی اضافه کرد: اقای شریعتی در منطقه یک در مدتی که آقای باوندی مشغله داشتند و در مدتی که در پادگان مسوولیت داشتند، خوش درخشیدند. منطقه هشت بسیار پر کار است و در خصوص پادگان تنها 30 درصد کار انجام شده که باید هیات‌های اجرایی هر هفته جلسات منظمی را برگزار کنند و تمام اختیارات شهردار نیز به شما تفویض شده است.

شهردار مشهد گفت: خانم عرب‌احمدی در منطقه یازده زحمت زیادی کشیدند و بهترین شخص برای سمت جدید و جایگزین آقای نورین‌مقدم ایشان هستند.>

ارجائی تصریح کرد: قطاری راه افتاده و شورا ریل‌های آن را گذاشته است و شهرداران مناطق لوکوموتیوهای آن هستند و اگر شما حرکت کنید واگن‌ها حرکت می‌کنند. سیاست ما منطقه محوری است و مشهد را با یک شهردار نمی‌توان اداره کرد و شما باید محکم پای کار باشید.

وی ادامه داد: آن‌چه امروز اهمیت دارد، کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است و سرباز خط مقدم آن کسی است که بیشتر با مردم سروکار دارد که آن هم شهرداری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->