نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سرآسیایی گزینه اول جانشینی مطهری در پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۱۳۷۶۱
  • ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
سرآسیایی گزینه اول جانشینی مطهری در پرسپولیس
بعد از رفتن حمید مطهری، حالا بحث پیداکردن جانشین این مربی تبدیل به معضل اول سرخ‌ها شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از جدایی حمید مطهری از پرسپولیس و حضورش در نساجی به عنوان سرمربی این بحث به شکل جدی مطرح شد که چه کسی به عنوان دستیار اول به نیمکت پرسپولیس اضافه خواهد شد. به نظر می‌رسد گل محمدی شاید بعد از سال‌ها یک گزینه جدید را بعنوان دستیار معرفی کند.

البته این روز‌ها شایعاتی هم در مشهد گوش به گوش شنیده می‌شود مبنی بر اینکه شاید مجتبی سرآسیایی که سابقه همکار با گل محمدی را در پدیده داشته، به کادرفنی پرسپولیس اضافه خواهد شد.

سرآسیایی در رادار سرخ‌ها

سرمربی پرسپولیس بعد از ان انتقال جنجالی از مشهد به تهران، چند نفر از کادرفنی پدیده را به تهران برد. یکی از افرادی که همان زمان هم زمزمه‌های کوچش به پرسپولیس شنیده می‌شد، مجتبی سرآسیایی بود. سرآسیایی، اما به واسطه شرایط آن روز‌های پدیده، تصمیم گرفت در مشهد بماند و اتفاقا موفق شد رزومه خوبی هم در سرمربی گری از خودش به جای بگذارد.

سرآسیایی بعد از آن راهی استان کرمان شد و در کنار مجید جلالی، محمد ربیعی و امیر قلعه نویی فعالیت کرد و حالا به مرز پختگی رسیده و اگر گل محمدی رضایت قلعه نویی را جلب کند، احتمالا این مربی مشهدی را در کادر فصل بعد پرسپولیس ببینیم.

شنیده می‌شود سرمربی پرسپولیس روی سرآسیایی بعنوان دستیار حساب ویژه‌ای باز کرده و معتقد است حضور این مربی، نقش بزرگی در مدیریت رختکن این تیم اجرا خواهد کرد.

مربی استقلالی در کادر پرسپولیس؟

دیروز شایعه شد وحید رضایی بازیکن سابق فجر سپاسی و مربی این روز‌های مس شهر بابک که اتفاقاً در لیگ یک هم نتایج خوبی گرفته برای حضور در کادر فنی پرسپولیس گزینه شده. رضایی در ذوب‌آهن و اکسین البرز دستیار یحیی گل‌محمدی بود و گفته می‌شود بار فنی بالایی هم دارد.

البته وحید رضایی در دهه ۷۰ سابق حضور در استقلال را دارد و باید دید این بار یک استقلالی به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد یا نه. او پیش از این قرار بود به کادر فنی استقلال در زمان محمود فکری اضافه شود.

رضایی در این خصوص گفته بود: «من خودم استقلالی هستم، بازیکن این تیم بودم و بازگشت به استقلال آرزوی من است و با افتخار این پیشنهاد را می‌پذیرم.» با این حال باید منتظر ماند و دید وحید رضایی گزینه یحیی خواهد بود یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->