بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است | بایدن هزینه آن را در انتخابات خواهد داد توماج صالحی به اعدام محکوم شد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم پادشاه عربستان راهی بیمارستان شد پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا رئیسی مورد استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت ایران و پاکستان در پایان سفر رئیس‌جمهور، بیانیه مشترک صادر کردند واکنش بورل به درخواست اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران استاندار خراسان رضوی : شاهد حمایت و پشتیبانی مردم از «طرح نور» هستیم سلاجقه: کشور‌های حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌‌آبی را در ۲۰ کشور با دانش ایرانی اجرایی می‌کنیم بهادری جهرمی: نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود وحیدی: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است حسینی: برای تعامل سازنده با مجلس دوازدهم آماده ایم
سرخط خبرها

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: در صورت همکاری محسن پهلوان، مجازات وی کم می‌شود | شرکت پدیده به روال قانونی بازگشته است

  • کد خبر: ۱۱۳۷۸۱
  • ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: در صورت همکاری محسن پهلوان، مجازات وی کم می‌شود | شرکت پدیده به روال قانونی بازگشته است
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: شرکت پدیده در مسیر قانونی خود قرار گرفته است و دادگستری خراسان رضوی در راستای حمایت از سهامداران این شرکت همواره حمایت‌هایی داشته است.

مهدی صبوری نیک | شهرآرانیوز؛ «غلامعلی صادقی» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شهرآرانیوز درباره پرونده «محسن پهلوان» و موضوع شرکت پدیده اظهار کرد: رأی پرونده شرکت پدیده صادر شده است که مهم تعیین تکلیف اموال و سهام آن بود و البته صدور حکم برای متهمان پرونده انجام شده است. بحمدالله این مهم در سال‌های گذشته اتفاق افتاد، یعنی اموال و سهام‌ها مشخص شد و شرکت به روال قانونی بازگشت. بدان معنا که سهامداران در جلسات عمومی شرکت کردند، انتخابات برگزار شد و هیئت‌مدیره و رئیس هیئت‌مدیره انتخاب شدند و کارهای قانونی انجام شد.

اینجا ببینید:

وی افزود: باتوجه‌به اینکه شرکت پدیده در مسیر قانونی خود قرار گرفته است، علی‌القاعده نه دادگستری و نه مراجع حاکمیتی دیگر بنا بر دخالت در امور این شرکت ندارند، چراکه شرکت باید با رعایت مقررات و به‌منظور داشتن صلاح و مصلحت شرکت و سهامداران مصوبات، جلسات و تصمیمات خود را اتخاذ کند و باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: آن بخشی که در رابطه با شرکت پدیده مربوط به دستگاه‌های حاکمیتی از جمله دادگستری می‌شود، این است که اگر شرایطی وجود داشت و توانستیم، در یک بخشی حمایت کنیم. البته دادگستری استان برای حمایت از حقوق سهامداران این حمایت‌ها را کرده است و هنوز هم داریم، اما راجع به محکومان باید بگویم که آن‌ها علی‌القاعده باید مجازاتشان را تحمل کنند.

صادقی درباره آخرین وضعیت محسن پهلوان نیز افزود: درخصوص افرادی که در پرونده شرکت پدیده محکوم شدند، باید این را عنوان کنم که به‌دلیل درخواست کتبی شرکت پدیده مبنی بر اجازه همکاری برخی افراد در راستای اینکه آن‌ها اطلاعاتی داشتند که می‌توانست به بهبود روند سروسامان‌گرفتن شرکت کمک کند و شرایطی برای همکاری مجدد آن‌ها با شرکت به وجود آید، دادگستری خراسان رضوی در قالب مرخصی محکومان مساعدت کرد و آن‌ها را در اختیار شرکت قرار داد و این مساعدت را ما هم نسبت به شرکت و هم نسبت به محکومان داشتیم.

وی اظهار کرد: تا زمانی که محکومان مرخصی و همکاری‌شان با شرکت مفید باشد، ما این مساعدت را خواهیم داشت. زمانی که به ما اعلام شود که وجودشان و حضورشان (متهمان پرونده پدیده) در بیرون زندان اثری ندارد، علی‌القاعده برای تحمل مجازات و ادامه مجازاتشان باید به زندان برگردند.

وی درباره تخفیف برای متهمان پرونده پدیده تصریح کرد: احکام این افراد قطعی است، منتها درباره آن نهادهای ارفاقی و این موضوع و اعمال تخفیف باید در زمان خودش تصمیم گرفت و این مهم در اختیار دادگاه است.

من الان از جانب دادگاه نمی‌توانم قولی به این افراد بدهم که تخفیف را ما درباره شما اعمال خواهیم کرد؛ اما بله، اگر این‌ها همکاری‌های خوبی داشته باشند و ملاک‌هایی که برای ارفاق‌های قانونی پیش‌بینی شده است خودشان را منطبق با آن رفتارها کنند، مطمئنا می‌توانند از آن ارفاقات و تخفیفات بهره‌مند شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->