پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیاده‌سازی امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت در ۶ بانک اعلام قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی بازار مسکن همچنان در رکود تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است وزیر صمت: حجم واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم | افزایش قیمت خودرو به دلیل نوسانات دیگر بازار است هزار و ۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی در طرح نوروزی خراسان رضوی تشکیل شد بودجه زیارت برای ۴ شهر زیارتی، تنها ۳۵۰ میلیارد تومان در جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت چه گذشت؟ (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) گرانفروشی و عدم رعایت قوانین نظام صنفی، عمده تخلف در پلمب کافی شاپ و کافه سنتی در مشهد
سرخط خبرها

سخنگوی صنعت برق: ۸۰ درصد از مشترکان کمتر از الگوی تعیین‌شده برق مصرف کردند

  • کد خبر: ۱۱۳۸۸۰
  • ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
سخنگوی صنعت برق: ۸۰ درصد از مشترکان کمتر از الگوی تعیین‌شده برق مصرف کردند
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه ۸۰ درصد از مشترکان کمتر از الگوی تعیین شده برق مصرف کرده‌اند، گفت: مصرف برق امروز به حدود ۶۴ هزار مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته ۴.۷ درصد رشد مصرف داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی رجبی‌مشهدی ضمن اعلام افزایش مصرف برق امروز کشور گفت: بر اساس آمارها، در بخش خانگی اتفاقی افتاده که کم سابقه است. در سال گذشته به طور متوسط ۲۵ درصد از مشترکان بیش از الگوی تعیین شده مصرف داشته‌اند و ۷۵ درصد کمتر از الگو که بر اساس اطلاعات دریافت شده از خردادماه، ۷۵ درصد به ۸۰ درصد افزایش یافته که نشان از همکاری بسیار خوب مردم با صنعت برق است که باید از آن‌ها تشکر کنم و بخواهم این همکاری را در ماه‌های پیش رو که ماه‌های گرمی است ادامه دهند.

مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران ادامه داد: همچنین از مشترکانی که بیش از الگو مصرف می‌کنند تقاضا‌ می‌کنم به قبض‌هایی که در ماه‌های آتی دریافت می‌کنند توجه داشته باشند، چون اگر رعایت نکنند تعرفه آن‌ها به صورت یارانه‌ای محاسبه نخواهد شد؛ لذا هم برای کاهش هزینه خود و هم به منظور کمک به ما در مسیر تامین برق سایر مشترکان، مصرف خود را کاهش دهند.

سخنگوی صنعت برق در خصوص رزمایش طرح نظارت میدانی در مدیریت آب و برق ابراز داشت: روز چهارشنبه (اول تیرماه) وزارت نیرو رزمایش بسیار خوبی با همکاری وزارت کشور، بسیج و سپاه پاسداران برگزار کرد. همکاران سپاه الگوی بسیار خوبی در بخش نظامی برای کاهش مصرف تدارک دیده‌اند و از خودشان شروع کردند و می‌خواهند ۳۰ درصد از مصارف خود در بخش‌های مختلف سپاه را کاهش دهند. این الگو قابل تسری به سایر بخش‌های نظامی نیز هست و امیدواریم همگی این طرح را اجرا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->