اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در مناطق برخوردار شهر مشهد | کاسبی با نداری مردم! تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۵۲ واحد صنفی از ابتدای سال تاکنون پلمب شده‌اند | تشدید نظارت بر بازار شوینده، سیمان و گاز کولر خودرو

  • کد خبر: ۱۱۳۹۰۷
  • ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
۵۲ واحد صنفی از ابتدای سال تاکنون پلمب شده‌اند | تشدید نظارت بر بازار شوینده، سیمان و گاز کولر خودرو
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان خراسان رضوی گفت: در سه ماه اول امسال بیشترین بازرسی‌ها باتوجه‌به شکایت‌ها، از صنف نانوایان بوده که ۱۰۵۰ فقره تخلف به ارزش ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رخ داده است.

طنین همتی |شهرآرانیوز، امیر دلداری در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان این مطلب اظهار کرد: در سه ماه اول سال مجموعا ۷۲ هزار و ۵۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی بازار انجام دادیم که حدود ۶ هزار فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۷۵ میلیارد ریال به تعزیرات حکوکتی فرستاده شد. در این مدت ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بازگشت وجه به شاکیان داشتیم.


به گفته مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان خراسان رضوی، بیشترین بازرسی‌ها باتوجه‌به شکایت‌ها، از صنف نانوایان بوده که در این سه ماه، ۳ هزار بازدید از نانوایی‌ها انجام شده و ۱۰۵۰ فقره از این تخلفات به ارزش ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نانوا‌ها مربوط بوده است.
وی افزود: گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه و نصب‌نکردن نرخ نامه و درج‌نشدن قیمت بیشترین تخلفات را به خود اختصاص داده است.


وی با بیان اینکه اکنون بیشترین تمرکز روی نانوایی‌هاست، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ نانوایی، ۱۲ واحد صنفی در زمینه مواد غذایی و ۱۰ واحد در زمینه فروش مرغ و گوشت پلمب شده‌اند که در مجموع، ۵۲ واحد در این سه ماه پلمب شده است.


دلداری تأکید کرد: در هفته پیش‌رو عمده نظارت‌ها در بخش عرضه میوه (پیاز و سیب‌زمینی)، رب، نان، روغن موتور، سلولزی و شوینده، سیمان و گاز کولر خودرو متمرکز شده است. باتوجه‌به ورود گسترده زائران به مشهد، اتاق اصناف در حوزه خرده‌فروشی و صمت و جهاد کشاورزی در حوزه‌های قبلی بازرسی‌هایشان را انجام می‌دهند.


وی با اشاره به تخلفات در حوزه مواد شوینده گفت: با وجود اینکه رعایت‌نکردن قیمت از سوی فروشندگان در بازرسی‌هایمان مشاهده می‌شود، واقعیت این است که آنچنان تخلفی از سوی مردم در این حوزه گزارش نمی‌شود. باتوجه‌به رصد بازار، پوشک بچه در چند روز گذشته کمتر عرضه شده بود و مشخصا در تأمین آن مشکل وجود داشت. شاید یکی از علت‌هایی که گزارش‌های تخلف اعلام نمی‌شود، این است که بیشتر مشکل در تولید و تأمین است تا عرضه کالا. در هر صورت، ما در بخش خرده‌فروشی موظف هستیم نظارت را بر رعایت درج قیمت کالا متمرکز کنیم.
وی گفت: بیشتر گزارش تخلف‌ها از سوی مردم در حوزه نان، میوه و تره بار است و از سایر صنوف آنچنان گزارش تخلفی اعلام نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->