تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاکید نماینده مقام معظم رهبری در فارس بر اجرای رتبه‌بندی معلمان

  • کد خبر: ۱۱۳۹۱۶
  • ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
تاکید نماینده مقام معظم رهبری در فارس بر اجرای رتبه‌بندی معلمان
نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز گفت: نماینده، ولی فقیه در فارس با بیان اینکه اکرام و رفاه معلمان بسیار مهم است، گفت: رتبه بندی معلمان باید انجام شود تا فرهنگیان عزیز احساس کرامت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله دکتر لطف‌الله دژکام پنجشنبه ۲ تیر در دیدار وزیر آموزش و پرورش در شیراز گفت: اولین استانی که برش‌های استانی نقشه مهندسی کشور را آماده کرد، فارس بوده است که با حضور بیش از ۲ هزار نخبه این کار انجام شد.

نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: خوشبختانه امروز ما یک نقشه جامعه و محکم فرهنگی داریم که با تکیه بر آن می‌توانیم تا افق ۱۴۰۴ تغییرات خوبی را در فرهنگ جامعه ایجاد کنیم.

امام جمعه شیراز گفت: از دولت نیز انتظار داریم بودجه‌هایی را برای اجرای این سند‌ها در نظر بگیرد تا بتوان این اسناد را با کیفیت لازم اجرا کرد.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: اعتقاد داریم حوزه علمیه باید به کمک اموزش و پرورش بیاید و یک رشته بنام تعلیم و تربیت نیز برای طلبه‌ها برای شناخت دقیق اموزش و پرورش اضافه شد.

امام جمعه شیراز گفت: کار‌ها باید به صورت جهادی و در چارچوب قوانین و مقررات انجام شود تا از هرج و مرج نیز جلوگیری شود.

نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: اکرام و رفاه معلمان بسیار مهم است و رتبه بندی معلمان باید انجام شود تا فرهنگیان عزیز احساس کرامت کنند.

وی افزود: انتظار است یک مکان درخور شان و با امکانات برای دانشگاه فرهنگیان استان فارس انجام شود.

نقشه مهندسی فرهنگی و سند تحول یک هدف را دنبال می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز با بیان اینکه از سال ۱۳۹۴ جلسات تخصصی اجرای سند تحول بنیادین در فارس آغاز شد، افزود: امام جمعه محترم شیراز نیز در جلسه خبرگان بر اجرای سند تحول بنیادین تاکید داشتند که نشان از توجه ایشان به آموزش و پرورش است.

محمدخلیل عسکری گفت: از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس رونمایی و ۸ سرفصل در این برش به آموزش و پرورش استان اختصاص داده شده است.

عسکری عنوان کرد: خوشبختانه ۸ برنامه تعیین شده برای آموزش و پرورش در برش استانی نقشه مهندسی کشور تدوین شده است.

او گفت: قرارگاه درون سازمانی و برون سازمانی سند تحول بنیادین در فارس راه‌اندازی شده که رییس قرارگاه برون سازمانی نماینده، ولی فقیه در فارس و نائب رئیس آن استاندار فارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه روسای آموزش و پرورش فارس با ائمه جمعه استان برگزار شد تا همکاری نزدیک تری بین آموزش و پرورش و ائمه جمعه برقرار شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->