حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو مشهد | حمیداوی بفروش نیست!

  • کد خبر: ۱۱۳۹۳۵
  • ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو مشهد | حمیداوی بفروش نیست!
جلسه بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو مشهد دیروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اما هیچ خبر امیدوارکننده‌ای از آن خارج نشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جلسه بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو مشهد دیروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اما هیچ خبر امیدوارکننده‌ای از آن خارج نشد تا وضعیت تنها نماینده فوتبال مشهد در لیگ یک که همین چند سال پیش رویای حضور در آسیا را تبدیل به خاطره کرد، پیچیده‌تر از قبل شود.

در این جلسه که با حضور هاشمی جواهری مدیرکل ورزش وجوانان استان، احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیو فوتبال و رئیس هیئت فوتبال استان، محسن حیدری دبیر هیئت فوتبال و اسماعیل حیدرپور قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو برگزار شد راه‌های انتقال مالکیت این باشگاه به مالک جدید بررسی شد.

براساس شنیده‌ها ۲ سرمایه گذار مشهدی این روز‌ها پای خرید امتیاز شهرخودرو هستند منتهی مالکان باشگاه تقاضا‌های دور از منطقی دارند که این انتقال را تا این لحظه به بن بست رسانده است. پرداخت طلب‌های چند ده میلیاردی باشگاه که در زمره تعهدات حمیداوی و تیم تحت هدایتش بوده، قاعدتا باید توسط مجموعه‌ای پرداخت شود که تنها نماینده آسیایی مشهد را به این روز انداخته اند، اما آقای مالک فعلی به دنبال انتقال آن به مالک بعدی است! منطقا با شرایط فعلی کسی رغبت نمی‌کند که برای فوتبال مشهد قدمی بردارد.

این همه در حالی است که شنیده می‌شود فرهاد حمیداوی دیشب در مشهد حضور داشته، اما در جلسه اداره کل حاضر نشده تا بازهم کلاف سردرگم این انتقال پیچیده‌تر از قبل شود. به نظر می‌رسد غیبت حمیداوی در این جلسه و شرط و شروط عجیب نمایندگان شهرخودرو صرفا یک معنا دارد و آن هم اینکه عزمی برای واگذاری امتیاز تیم از سوی مالک وجود ندارد.

فرهاد حمیداوی پیش‌تر هم نشان داده که علاقه زیادی به مربی گری و کوچینگ دارد و حالا به نظر می‌رسد می‌خواهد از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را ببرد و به همین خاطر حاضر نیست به راحتی موقعیت بوجود آمده را از دست بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->