مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

تشریح مطالبات محله قدیمی و تاریخی طرق

  • کد خبر: ۱۱۳۹۵۶
  • ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
تشریح مطالبات محله قدیمی و تاریخی طرق
رئیس شورای معتمدین محلات مشهد مطالبات مردم طرق از محلات قدیمی و تاریخی شهر مشهد را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام نمازی در گفتگو با خبرنگار ما درباره مطالبات چندین ساله طرق اظهار کرد: مردم این محله در شهرداری منطقه ۷ مشهد سالهاست با محرومیت ها رو برو بوده اند در حالیکه این منطقه پتانسیل های فرهنگی تاریخی اجتماعی بسیاری دارد.

وی ادامه داد: بافت تاریخی این منطقه که در ورودی شهر واقع شده است در صورت رسیدگی پتانسیل گردشگری خوبی است که از آن غفلت شده است.

حجت الاسلام نمازی ادامه داد: طی جلساتی که با کمیسیون حاشیه شهر شورا داشتیم خوشبختانه قول هایی برای تسریع در توسعه طرق داده شد.

رئیس شورای معتمدین محلات مشهد تشریح کرد: اتصال رجایی به محمد آباد از جمله مطالباتی بود که با آن موافقت شد.

وی ادامه داد: همچنین تغییر کاربری ۱۰۰ هکتار زمین های انتهای طرق از درخواست هایی بود که با کمیسیون حاشیه شهر مطرح و از طرف ما این ضرب الاجل داده شد که اگر شهرداری بزودی ورود نکند، مردم منطقه خودجوش و آتش به اختیار عمل خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در صورت تاخیر شهرداری در رسیدگی به این مطالبه، مردم طرق برای تغییر کاربری اراضی اقدام خواهند کرد و سرانه شهرداری را هم در نظر می‌گیرند.

وی تصریح کرد: متاسفانه با عدم پیشرفت پروژه ها در این مناطق توسعه شرق به کندی اتفاق می افتد و برای سرعت بخشی ضرورت دارد مردم خودشان دست بکار شوند.

وی گلایه کرد: کمیسیون های ماده ۵ و اداره راه و شهرسازی سالها توسعه شهر را به سمت غرب برده اند و این اقدام، هم مانع از مرکزیت حرم مطهر در بافت شهر مشهد شده و هم باعث محرومیت مناطق شرقی شده است.

حجت الاسلام نمازی همچنین از پیگیری پارک ایوان طرق خبر داد و ابراز امیدواری کرد با موافقت قائم مقام آستان قدس و قبول واگذاری ۶ هکتار زمین به شهرداری و امضا تفاهم نامه، بزودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.

همچنین درباره مساعدت شورای شهر برای تکمیل پروژه استخر طرق نیز گفت: این پروژه منوط به این شد که سپاه وضعیت همکاری خود را تا ۳ ماه آینده تعیین تکلیف کند.

رئیس شورای معتمدین محلات همچنین از تخصیص بودجه برای مجموعه فرهنگی هیات امیرالمؤمنین توسط کمیسیون حاشیه شهر شورا خبر داد‌.

گفتنی است؛ کمیسیون حاشیه شهر مشهد طی جلسه ای مطالبات مردم طرق را بررسی و قول همکاری برای توسعه و بهبود وضعیت این منطقه را دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->