جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها
در بیانیه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی اعلام شد؛

حیطه رسانه جای بادیگارد نیست

  • کد خبر: ۱۱۴۰۸
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
حیطه رسانه جای بادیگارد نیست
انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی طی بیانه ای اعلام کردند: حیطه رسانه جای بادیگارد نیست!
به گزارش شهرآرانیوز؛ پیرو حواشی ایجاد شده در کنفرانس خبری جناب آقای قلعه‌نویی سرمربی محترم تیم سپاهان اصفهان در مشهد، «انجمن ورزشی نویسان و عکاسان خراسان رضوی» بر خود لازم می‌داند برای تنویر افکار عمومی نکاتی چند را در این خصوص بیان دارد.
حواشی ایجاد شده در این کنفرانس را باید در چند بُعد مورد بررسی قرارداد؛ نخست فارغ از تمام مباحث فنی و داوری بازی، باید عامل اصلی جنجال را ورود افراد غیرمسئول به حیطه اتاق کنفرانس خبری عنوان کرد. ضمن احترام به تیم رسانه‌ای باشگاه سپاهان و شخص سرمربی تیم، اگر در کنفرانس خبری اعتراضی از سوی خبرنگاران و عکاسان مشهدی صورت گرفت فقط و فقط به حضور افرادی بود که بدون داشتن آی‌دی کارت، خود را همراه و محافظ (!) سرمربی تیم میهمان معرفی کردند. حضور این افراد طبق قانون سازمان لیگ غیرقانونی و قابل رسیدگی و پیگیری است.
اما در مورد حرف‌های رد و بدل شده بین طرفین در کنفرانس خبری این بازی، «انجمن ورزشی نویسان و عکاسان خراسان رضوی» ضمن تاکید بر میزبانی شایسته از میهمانان اصفهانی و سایر تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر ضمن گذشتن از حق خود برای شنیدن الفاظ ناشایست و تهمت‌های نسبت داده شده به جامعه خبری استان بزرگ خراسان رضوی، در خصوص توهین به مردم محترم و شهیدپرور مشهد هرگز کوتاه نخواهد آمد و از سازمان لیگ و مراجع ذی‌صلاح خواستار رسیدگی به الفاظ به کار برده شده در مورد مردم شریف مشهد به عنوان خادمان خورشید، توسط کادر فنی سپاهان را دارد.
در پایان از همکاران محترم خویش در رسانه‌های محلی استان اصفهان خواهشمندیم قضاوت در خصوص اتفاقات سالن کنفرانس خبری استادیوم امام رضا (ع) را با بررسی همه جوانب انجام داده و از صدور حکم، بدون تحقیق بپرهیزند که این شتابزدگی غیرحرفه‌ای در چارچوب کار رسانه نمی‌گنجد.
همکاران اصفهانی در حالی اصحاب رسانه مشهد را به «احساساتی عمل کردن» متهم کردند که اکانت رسمی توییتر باشگاه سپاهان در یک اقدام کاملاً احساساتی سرمربی تیم مشهد را هوچی‌گر و اصحاب رسانه را معلوم الحال خطاب کرد که بعد از آن، مجبور به حذف توییت شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->