نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

گام آخر مهربانی | توزیع نزدیک به ۶۰۰ قلم کالای ورزشی در میان روستا‌های محروم

  • کد خبر: ۱۱۴۳۱۳
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
گام آخر مهربانی | توزیع نزدیک به ۶۰۰ قلم کالای ورزشی در میان روستا‌های محروم
درپایان مسابقات جام رسانه و مهربانی و به همت معاونت تربیت بدنی آستان قدس، هیئت فوتبال استان، شهرداری مشهد و انجمن عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان، نزدیک به ۶۰۰ قلم کالای ورزشی در میان روستا‌های حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز، برگ آخر کتاب چهارمین دوره مسابقات جام رسانه و مهربانی امروز ورق خورد و طبق سنت سال‌های گذشته، با انجام یک کار خیر دیگر به پایان رسید. امروز و با همکاری معاونت تربیت بدنی آستان قدس، هیئت فوتبال استان، شهرداری مشهد و انجمن عکاسان و خبرنگاران ورزشی، ۷ روستای کم برخوردار و محروم حاشیه شهر مشهد به وسایل و امکانات ورزشی تجهیز شدند و براساس برنامه ۱ روستای دیگر هم فردا تجهیز خواهد شد.

بسته‌های اهدایی که شامل میز تنیس روی میز، میز فوتبال دستی، ۳عدد توپ فوتبال، ۳ عدد توپ والیبال، تور والیبال، ۱۵ دست لباس ورزشی، ۱۵ دست جوراب ورزشی، ۱۵ عدد کیف ورزشی، ۵ جفت راکت و توپ تنیس روی میز و ۵ عدد راکت بدمینتون و توپ است که ارزشی معادل ۱۲۰ میلیون تومان دارد. لازم به ذکر است چهارمین دوره مسابقات جام رسانه و مهربانی، ماه رمضان امسال در محل چمن مصنوعی آستان قدس برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ تیم که شامل پیش کسوتان و اهالی رسانه بودند، شرکت داشتند که در پایان تیم پیشکسوتان آستان قدس به مقام قهرمانی رسید.

تاج فیروز: برنامه‌های مختلفی برای حمایت از محرومان در حاشیه شهر داریم

در حاشیه مراسم امروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس گفت: به همت تلاش‌های خیرین، دلسوزان و پیشکسوتان ورزش، امروز برای تجهیز ۸ روستای محروم اقدام خواهیم کرد. علیرضا تاج فیروز همچنین گفت: این چهارمین دوره‌ای است که شاهد رقم خوردن اتفاقات این چنینی هستیم. پیش‌تر برنامه‌های مختلفی شامل آزادسازی ورزشکار زندانی و تجهیز مدارس حاشیه شهر را داشتیم که با همت دوستان برگزار شد و امروز هم یک بار دیگر در همین مسیر قدم برمی داریم.

وی در پایان افزود: آستان قدس برنامه‌های مختلفی برای مجاورین و حتی همشهریان مشهدی در مناطق محروم و کم برخوردار دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده رایگان از خدمات ورزشی، استخر‌ها و ... اشاره کرد.

غیاثی: در مسیر محرومیت زدایی قدم بر می‌داریم

حسین غیاثی سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد هم درخصوص برنامه امروز گفت: شهرداری مشهد براساس ماموریت‌ها و وظایف اجتماعی خود در حوزه ورزش و تربیت بدنی از برنامه‌های اینچنینی حمایت می‌کند و درحد امکان برای کمک به محرومیت زدایی در حاشیه شهر اقدام خواهد کرد.

رستم زاده: به نیت امام رضا (ع)، ۸ روستا را تجهیز کردیم

انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان در سال‌های اخیر یکی از پایه‌های ثابت برگزاری مسابقات و برنامه‌های خیریه‌ی ورزشی در مشهد بوده که اتفاق زیبای امروز هم به همت اعضای این انجمن رقم خورد. جواد رستم زاده رئیس این انجمن در حاشیه برگزاری مراسم امروز گفت: امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های خیرخواهانه دوستان و دلسوزانی هستیم که با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم، چند سالی است پای کار آمده اند.

خوشبختانه در مراسم اختتامیه مبالغ خوبی جمع آوری شد و تصمیم گرفتیم به نیت امام رضا (ع)، هشت روستای محروم را از لحاظ وسایل و لوازم ورزشی تجهیز کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->