موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد طبس، عضو دبیرخانه شهر‌های زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس شد
سرخط خبرها

بازدید فرماندار مشهد از بازارهای اطراف حرم مطهر رضوی | دستور پلمب فوری یک قصابی ،مرغ فروشی و نانوایی

  • کد خبر: ۱۱۴۳۶۷
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
بازدید فرماندار مشهد از بازارهای اطراف حرم مطهر رضوی | دستور پلمب فوری یک قصابی ،مرغ فروشی و نانوایی
فرماندار مشهد مقدس عصر امروز در بازدیدی که به صورت سرزده از بازارهای اطراف حرم مطهر رضوی داشت دستور پلمب فوری یک قصابی، گوشت فروشی و نانوایی را صادر کرد.

مهدی صبوری نیک | شهرآرانیوز؛ عصر امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ محسن داوری، فرماندار مشهد مقدس به همراه محمود جوادی نژاد، مدیرکل دامپزشکی مشهد مقدس و با حضور بازرسین و نمایندگان اماکن، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میراث فرهنگی و صنایع دستی و ... به صورت سرزده از بازار‌های اطراف حرم مطهر رضوی «خیابان طبرسی و عبادی» به ویژه چندین هتل، قصابی، نانوایی و ... بازدید کرد.

در این بازدید که حدود سه ساعت طول کشید نیز یک مغازه قصابی، یک نانوایی و یک گوشت فروشی به دستور مستقیم فرماندار پلمب و چندین صنف دیگر تذکر کتبی و شفاهی گرفتند.

در همین راستا، فرماندار مشهد مقدس در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: عصر امروز به همراه تعزیرات، اماکن و دیگر حوزه های تخصصی به یکی از بازارهای مشهد در خیابان طبرسی رفتیم تا فعالیت های حوزه صنفی را بررسی کنیم که در سرکشی صورت گرفته چند نقص صنفی و فعالیت های خلاف شناسایی شد.

وی افزود: از جمله قصابی‌ای که گزارش های مردمی ارسال شده بود که هم گران فروشی داشت و هم تخلف در حوزه های دیگر به خصوص اینکه به زائران خارجی حضرت رضا علیه السلام نیز قیمت گوشت را چند برابر می فروخت.

فرماندار مشهد مقدس بیان کرد: بخش های دیگر هم در حوزه های بهداشتی تخلف داشتند که می توان به طور ویژه به رستوران ها اشاره کرد.

داوری بیان کرد: همچنین از مهمترین تخلفات صورت گرفته دیگر در این بازدید که مشخص شد، عدم داشتن پروانه کسب بود که با این افراد نیز برخورد قانونی لازم صورت گرفت و چندین مرکز اقامتی مورد بررسی قرار گرفت که گران فروشی داشته و با آن ها هم برخورد شد.

وی تصریح کرد: در نهایت چندین صنف دیگر مورد بررسی قرار گرفتند که آن ها هم مشکلاتی داشتند که توسط حوزه های تخصصی مورد بررسی و برخورد لازم صورت گرفت.

فرماندار مشهد مقدس گفت: بیشترین تخلفی که امروز در این بازدید شاهد آن بودیم، نداشتن پروانه کسب و یا تخلف در حوزه های بهداشتی بود که در نهایت با آن ها برخورد شد‌. قطعا این گشت ها ادامه داشته و نظارت‌ها تشدید خواهد شد.

تامین، دسترسی راحت و نظارت کافی سه برنامه‌ی نظارتی در شهر مشهد

داوری خاطر نشان کرد: ما برای تابستان سه برنامه را در نظر گرفته ایم که نخستین آن نیز تامین اقلام در شهر مقدس مشهد بوده که به صورت کافی در بازار وجود داشته باشد و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد

وی بیان کرد: دومین برنامه‌ی ما این است که اقلام در دسترس زایران عزیز باشد و سومین آن این است که نظارت دقیق بر بازار باشد و اجحافی به زائران حضرت رضا علیه السلام نشود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->