«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها
غافل‌گیری کاربران فضای مجازی

سورپرایز!

  • کد خبر: ۱۱۴۴۱
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
سورپرایز!
کاربران فضای مجازی غافل‌گیر از حرف‌های بی‌پرده وریا غفوری و وعده مبهم آذری جهرمی
غافل‌گیری ترسناک
جهرمی، وزیر ارتباطات، در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند گفته است روز پنجشنبه برای مردم یک سورپرایز خواهد داشت. هرچند از واژه سورپرایز برای خبر خوش یاد می‌شود، بسیاری از کاربران اینترنت با تردید به این موضوع نگاه کردند، آن هم بعد از آنکه سریعا خبر رفع فیلتر تلگرام تکذیب شد و همگان دریافتند سورپرایز وزیر این مورد نمی‌تواند باشد. برخی از کاربران تصور کردند این سورپرایز وزیر به اینترنت ملی ربط دارد. یکی از کاربران در این خصوص نوشت: «خدا رحم کند! ما سورپرایز و اینترنت ملی نخوایم باید چی‌کار کنیم آقای وزیر؟!» کاربر دیگری توییتی به این شرح داشت: «وزیر گفته سورپرایز داریم. آدم بیشتر می‌ترسه تا خوشحال شه! همه چی برعکسه!» یکی هم به‌طنز نوشت: «هنوز از سورپرایز بنزین شوکه‌ایم. سورپرایز پنجشنبه رو یک کم عقب بنداز لطفا!» این‌گونه واکنش‌ها در فضای مجازی تا آنجا پیش رفت که یک مقام آگاه در وزارت ارتباطات در گفتگو با شهروند گفت: «سورپرایز وزیر، اینترنت ملی نیست و اصولا نگرانی‌ای دراین‌باره وجود ندارد.»

بدسابقه در سورپرایز کردن
وزیر جوان، در دی‌ماه ۱۳۹۷، یک بار دیگر نیز وعده یک خبر خوش را داده بود. حتی در توییترش خواسته بود کاربران حدس بزنند خبر خوش او چیست. خبر خوب وزیر قرار بود پرتاب ماهواره پیام به فضا باشد که متأسفانه این ماهواره به سرعت کافی نرسید و در مدار قرار نگرفت. آن زمان وزیر دهه‌شصتی که بار‌ها نشان داده بود از جنبه بالایی درباره شوخی‌‎هایی که با او در فضای مجازی می‌شود برخوردار است، در تماس تلفنی با برنامه «حالا خورشید» گفت: «تمام شوخی‌های مردم زیر پست خودم را خوانده‌ام. به کامنت کسی که برایم نوشته بود «حامله‌ای؟» بسیار خندیدم و می‌خواستم جواب بدهم بله! حامل پیام خوبی هستم، اما فرصت نشد.»

تحریم تلویزیون
در روز‌های اخیر وریا غفاری نیز به سیم آخر زد و با صحبت‌های آتشینش خیلی‌ها را سورپرایز کرد، صحبت‌های رک او درباره مدیرعامل آبی‌ها و بیان اینکه «مدیرعامل در استقلال تعطیل است!» مورد توجه قرار گرفت. البته صحبت جنجالی اصلی‌اش را بعد از بازی استقلال و پیکان با رسانه‌ها مطرح کرد، زمانی که متوجه خبرنگار صداوسیما شد و از او خواست دوربینش را خاموش کند و گفت: «من با تلویزیون حرف نمی‌زنم!» بعد از آن هم حرف‌های تندی خطاب به وزیر ورزش و مدیران استقلال زد.
نکته جالب این که استقلالی‌ها کلا علاقه زیادی به تحریم صداوسیما دارند. نمونه قدیمی‌اش فیروز کریمی، سرمربی وقت استقلال، در سال ۸۶. کریمی آن روز‌ها به خاطر مطالبی که به نقل از او درباره حجازی منتشر کرده بودند گله‌مند بود و ضمن تکذیب آن‌ها گفت: «تا پایان سال مصاحبه‌ای با تلویزیون انجام نخواهم داد.»
سال ۹۷ نیز باشگاه استقلال به دلیل آنکه صداوسیما از پسوند ایران برای استقلال بعد از قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان استفاده نکرده بود، صداوسیما را تحریم کرد. یک بار دیگر هم استقلالی‌ها به دلیل آنکه صداوسیما طلب باشگاهشان را پرداخت نکرده بود در فروردین ۹۸ و در آستانه دربی طبق دستور باشگاه با گزارشگران حرف نزدند.

آباژور روی کله وریا
درباره برخورد وریا با خبرنگار صداوسیما واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی رخ داد. خیلی‌ها از این برخورد حمایت کردند و برخی انتقاد‌هایی را متوجه وریا دانستند. «اگه یه بازیکن با غیرت توی این فوتبال مونده باشه، وریا غفوریه که از زدن حرف حق نمی‌ترسه.» کاربر دیگری نوشته بود: «فکر کنم تلویزیون از هفته دیگه وقت بازی آباژور می‌ذاره روی کله وریا!» یکی از کاربران در این باره نوشت: «من هم نقد دارم به عملکرد صداوسیما، ولی همین صداوسیما بود که باعث دیده شدن امثال وریا غفوری شد.» باید منتظر شد و دید آیا وریا می‌تواند سورپرایزهایش را با پا درمیانی و برگرداندن استراماچونی برای هواداران کامل کند یا خیر.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->