۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد+ عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی | هوای مشهد در شرایط ناسالم است (۸ تیر۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۴۷۳۴
  • ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
  • ۱
تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی | هوای مشهد در شرایط ناسالم است (۸ تیر۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای گرم با شدت و ضعف تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است و از روز یکشنبه از شدت گرما به طور قابل ملاحظه‌ای کاسته خواهد شد.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ مرتضی اثمری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۱۶ درجه خنکترین و سرخس با ۴۷ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. طی این مدت دمای هوای مشهد بین ۲۵ و ۴۲ درجه در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد ۵۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی افزود: امروز حداکثر دمای هوای امروز مشهد ۴۱ درجه و حداقل دمای هوا ۲۴ درجه خواهد بود.

اثمری ادامه داد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی تا اوایل هفته آینده غالبا آسمان صاف خواهد بود، اما در برخی ساعات در نواحی بادخیز شرقی و جنوبی استان وزش باد شدید خواهد شد که توام با گردوخاک، کاهش دید، کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: هوای گرم با شدت و ضعف تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است و از روز یکشنبه از شدت گرما به طور قابل ملاحظه‌ای کاسته خواهد شد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بوده است، اما هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۱۱۷ در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
0
یعنی حیف بودجه ای که صرف حقوق این کارشناسان اداره هواشناسی میشه . میرن قبل مصاحبه هواشناسی گوگل نگاه میکنند بعد میان اظهار فضل مینمایند . همین هفته پیش همکار این آقا فرموده بودند تا پنجشنبه گرما تداوم داره. لینک خبرش هم همین زیر خبر هست حتی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->