استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

دانشگر از لیست ساپینتو حذف شده بود| مدافع استقلال تمرکز نداشت

  • کد خبر: ۱۱۴۷۵۲
  • ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
دانشگر از لیست ساپینتو حذف شده بود| مدافع استقلال تمرکز نداشت
درحالی که خیلی‌ها تصور می‌کنند باشگاه استقلال نتوانسته با دانشگر به توافق مالی برسد، اما قبل از انتقال این بازیکن، ساپینتو به باشگاه استقلال اعلام کرده تمایل چندانی به تداوم حضور این مدافع ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از پیوستن  محمد دانشگر به سپاهان نظرات متعددی درباره این جدایی از سوی هواداران باشگاه استقلال که این روز‌ها به شدت نگران آینده تیم خود هستند، مطرح شد. برخی براین باورند که مدیران استقلال نباید به سادگی آقای مدافع را از دست می‌دادند  وبرخی هم معتقدند می‌شود با خرید‌های خوب جای خالی این بازیکن را پر کرد.
 اما اصل ماجرا در جدایی محمد دانشگر چیست؟ آیا تصمیم گیران باشگاه استقلال بدون اینکه نظری از ساپینتو بابت این بازیکن بخواهند با او قطع همکاری کرده‌اند؟ مسئولان باشگاه استقلال بعد از جدایی دانشگر سیاست سکوت را درپیش گرفته‌اند که این تاکتیک بردایره ابهام‌ها افزوده، اما نکته اصلی دراین ماجرا بی میلی خود ساپینتو برای ادامه همکاری با مدافع جدا شده است که چندان به آن پرداخته نشده است و مسئولان باشگاه استقلال هم این ماجرا را مخفی نگه داشته‌اند.
 چند روز قبل از اینکه دانشگر رسما از استقلال جدا شود، مسئولان باشگاه استقلال نظرساپینتو را درباره این بازیکن می‌خواهند که سرمربی پرتغالی استقلال نیز به مترجم خود اعلام می‌کند چندان تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد. دلیل ساپینتو هم این بوده که دانشگر بیشتر به کار‌های هجومی تمایل دارد وتمرکز آن چنانی روی عملیات دفاعی ندارد.
ساپینتو تاکید کرده ترجیح می‌دهد به جای داشتن یک مدافع گلزن از یک مدافع که تمام دقایق بازی هوش و حواسش به کار‌های دفاعی است استفاده کند. به همین دلیل هم باشگاه استقلال درمذاکراتی که با این بازیکن داشت دستمزد دست بالایی برای این بازیکن تعیین نکرد تا درنهایت دانشگر راهی سپاهان شود.
شاید برخی تصور می‌کنند دیگر خرید‌های استقلال نیز بدون نظر سرمربی پرتغالی انجام می‌شود، اما این موضوع صحت ندارد وساپینتو به صورت آنلاین و تمام وقت درحال تماشای فیلم بازیکنان جدید است و درعین حال فیلم بازی‌های استقلال را نیز درلیگ گذشته بار‌ها تماشا کرده تا بازیکنان را به نسبت درجه اهمیت تفکیک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->