نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد خداحافظی اشکان خورشیدی در پایان فصل
سرخط خبرها

حضور دوباره والیبال خراسان در لیگ برتر؟| بازگشت ناگهانی با جبار قوچان‌نژاد

  • کد خبر: ۱۱۴۷۷۰
  • ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
حضور دوباره والیبال خراسان در لیگ برتر؟| بازگشت ناگهانی با جبار قوچان‌نژاد
با وجود خواب زمستانی والیبال خراسان، شنیده می‌شود به زودی نماینده‌ای از این استان در لیگ برتر والیبال حضور خواهدیافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فصل گذشته لیگ برتر والیبال با حضور ۱۴ تیم برگزار شد، در نهایت هم آذرباطری ارومیه و سایپای تهران در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدول قرار گرفتند و به کار خود در لیگ برتر والیبال پایان دادند.

این روز‌ها شایعاتی در خصوص فصل آتی لیگ برتر والیبال شنیده می‌شود که امید‌ها را در والیبال خراسان زنده کرده‌است. والیبال خراسان پس از آنکه تیم پیام به شکلی مفتضحانه در لیگ حضور یافت، از سطح اول والیبال ایران دور شد و چند سالی را در خواب زمستانی به سر برد، اما حالا اخبار امیدوارکننده‌ای به گوش می‌رسد که شاید امتیازی در لیگ برتر به والیبال خراسان رضوی اختصاص یابد.

سرمربی‌گری جبار قوچان‌نژاد؟

در صورت اختصاص یافتن امتیازی به والیبال خراسان رضوی، اول از همه باید تکلیف سرمربی مشخص شود. بعید نیست با توجه به سابقه خوبی که جبار قوچان‌نژاد، رییس فعلی هیات والیبال خراسان رضوی دارد، او به عنوان سرمربی تیم منصوب شود.

جبار با میزان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال به جمع ۴ تیم برتر ایران رسید، اما با کم لطفی حلمی، مدیر وقت میزان از کار برکنار شد.

وی با ثامن‌الحجج هم موفق شد حضور در جمع ۴ تیم برتر ایران را تکرار کند، اما این تیم هم به خاطر مشکلات مالی موسسه، خیلی زود منحل شد و عمر حضورش در لیگ برتر والیبال ایران به بیش از ۱ سال نرسید. جبار قوچان‌نژاد با پیام هم موفق شد دست به کاری بزرگ بزند و با تلفیقی از جوان‌ها و ستاره‌هایی مثل موسوی به نیمه نهایی والیبال ایران برسد.

حالا باید منتظر ماند و دید که ایا جبار قرار است سرمربی تیم تازه وارد مشهدی شود یا افرادی مثل مومنی مقدم می‌توانند با لابی به موقع، شانسی برای حضور در لیگ برتر داشته باشند. مومنی مقدم در دوران میزان دستیار جبار بود، اما نتوانست به عنوان جانشین وی با ۲ جین ستاره، عملکرد خوبی داشته باشد و با وجود خرید بازیکنان ملی پوشی از قبیل مهدوی، تشکری، ظریف، غلامی و ... چهارم ایران شد.

مشهدی‌ها به خانه بازمی‌گردند؟

والیبال مشهد و خراسان رضوی از دیرباز تاکنون ستاره‌های زیادی را به سطح اول این رشته ورزشی معرفی کرده‌است. از امثال امیر حسینی و فرهاد ظریف که سال‌ها در والیبال ایران و جهان درخشیده‌اند، تا والیبالیست‌هایی مثل پوریا یلی، امین علوی، رامشینی، مجتبی یوسفی، رشید و ... که در لیگ مشتری کم ندارند و کاردربیار هستند.
حالا، اما شنیده می‌شود والیبالیست‌های مشهدی با انتشار خبر احتمال حضور مشهد در لیگ برتر والیبال مذاکرات خود با تیم‌های مختلف را متوقف کرده‌اند تا تکلیف تیم مشهد روشن شود.
خبر امیدوارکننده برای والیبال خراسان بازگشت مشهدی‌ها از اقصی نقاط ایران است. تیمی که یکدست خواهدبود و البته در جای جای زمین، بازیکنانی باتجربه خواهدداشت، به شرطی که از نظر مالی هم بتواند این ستاره‌ها را به حضور در مشهد مجاب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->