احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تصادف خونین در محور نیکشهر به چابهار ۱۴ کشته برجای گذاشت

  • کد خبر: ۱۱۴۹۶۱
  • ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تصادف خونین در محور نیکشهر به چابهار ۱۴ کشته برجای گذاشت
رئیس پلیس‌راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از برخورد دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یکدیگر در محور «نیکشهر به چابهار» با ۱۴ کشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی کول‌زاده در تشریح جزئیات این حادثه دلخراش اظهار داشت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳:۲۰ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد شدید ۲ دستگاه خودرو سواری پژو در کیلومتر ۴۵ محور "نیکشهر به چابهار "بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه جنوب به همراه نیرو‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.  

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد، دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده و یکی از دوخودرو براثر شدت تصادف دچار حریق شده است.

رئیس پلیس‌راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه دلخراش ۱۱ نفر از سرنشینان دو خودرو در دم فوت و ۳ نفر دیگر از سرنشینان مصدوم که توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل و براثر شدت جراحات وارده در مرکز درمانی فوت می‌کنند.  

کول‌زاده ضمن اظهار تاسف از این حادثه دلخراش خاطر نشان کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه، علت تامه این حادثه دلخراش تجاوز به چپ یکی از دوخودروی ۴۰۵ اعلام شده است.

وی در پایان با اشاره به دو طرفه بودن اکثر محور‌های مواصلاتی استان از شهروندان خواست در هنگام تردد در این محور‌ها ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی خصوصا شب‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تاسف بار و دلخراش نباشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->