کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری
سرخط خبرها

توضیحات وزیر صمت درباره زمان ابلاغ واردات خودرو

  • کد خبر: ۱۱۵۰۰۵
  • ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
توضیحات وزیر صمت درباره زمان ابلاغ واردات خودرو
وزیر صنعت، معدن، تجارت گفت: آئین نامه واردات خودرو در دستور قرار دارد و به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روزهایی که شایعه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنان مطرح است، فاطمی امین به دعوت نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی برای کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی ۲ کارخانه صنعتی و حضور در چند شهرستان خراسان شمالی راهی این استان شد اما پیش از آن صبح امروز در بازدیدی یک ساعته از شهرستان قوچان از برخی واحدهای شهرک صنعتی شماره ۲ و مجتمع آساک دوچرخ دیدار کرد.

سید رضا فاطمی امین در حاشیه بازدید از مجتمع دوچرخه‌سازی آساک در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در پی بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ متوجه شدیم مهمترین مشکل آنجا تامین پست برق است که پروژه راه‌اندازی پست برق مزبور از سال قبل آغاز شده اما باید بخشی از منابع را تامین کنیم که حتما پیگیری می‌کنیم تا در اسرع وقت تامین و زودتر فعال شود.

وی افزود: وقتی پست برق و سایر زیرساخت‌ها فعال شود، می‌توان انتظار داشت سرمایه‌گذاران اقبال بیشتری به سرمایه‌گذاری در این مجموعه داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وضعیت کارخانه دوچرخه‌سازی آساک قوچان گفت: وضعیت این کارخانه تاسف‌آور است. مجموعه‌ای با این حجم از سرمایه‌گذاری می‌تواند حداقل در گام اول برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد و در بهترین حالت با ۵۰۰ نفر فعالیت کند.

وی اظهار کرد: چند مشکل اساسی همچون مشکلات مالیاتی و بدهی بانکی مجتمع آساک‌ دوچرخ باید در ستاد تسهیل استان پیگیری شود تا در اسرع وقت از محل منابعی در قانون بودجه یا وزارتخانه سرمایه در گردش را تامین خواهیم کرد.

فاطمی امین با تاکید بر اینکه محصول تولیدی این واحد صنعتی بازار فروش مناسبی دارد، تصریح کرد: اکثر مشکل این واحد کمبود سرمایه در گردش است که برای حل آن ابتدا باید وضعیت حقوقی شرکت مشخص شود.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهاد راه‌اندازی مرکز تجاری تهران عشق‌آباد نیز بیان کرد: این مرکز شبیه شرکت‌های کسب و کار است و تنها یک واحد دولتی نیست و توانایی دارد خدمات کسب و کار ایرانی همچون مشاوره حقوقی و بازار یابی را ارائه دهد.

وزیر صنعت، معدن، تجارت افزود: با راه‌اندازی این مرکز زمینه لازم برای شرکت‌های ایرانی برای فعالیت فراهم می‌شود و با توجه به اینکه شهرستان قوچان به عشق‌آباد، پایتخت کشور ترکمنستان، نزدیک است، می‌تواند بیشتر از این موضوع استفاده کند.

وی سوالی مبنی بر تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و جدایی بخش بازرگانی از این وزارتخانه را پاسخ نداد و در پاسخ به چگونگی دستورالعمل واردات خودرو گفت: بحث قرار نبود خودرویی شود اما آئین‌نامه واردات خودرو در دستور کار قرار دارد و به زودی ابلاغ خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->