تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دومین شکست تاریخ بسکتبال ایران از قزاقستان|آمار صفر در پرتاب ۳ امتیازی!

  • کد خبر: ۱۱۵۱۴۶
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
دومین شکست تاریخ بسکتبال ایران از قزاقستان|آمار صفر در پرتاب ۳ امتیازی!
تیم ملی بسکتبال ایران در بازی برگشت پنجره سوم انتخابی جام جهانی باز هم به قزاقستان باخت .

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ با نتیجه ۶۸-۶۰ مغلوب قزاقستان شد.
تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در آستانه به مصاف قزاقستان رفت.
آغازگران قزاقستان: نیکولای باژین، ماکسیم مارچوک، رستم مورزاگالیف، اولگ بالاشوف و دیمیتری گاوارلیوف
سرمربی: اولگ کیسلف
آغازگران ایران: بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته، ارسلان کاظمی و سجاد پذیرفته
سرمربی: سعید ارمغانی

کوارتر اول
مورزاگالیف با فول گل امتیازات اول بازی را می‌گیرد و آنطرف دو پرتاب آزاد یخچالی و یک پرتاب آزاد حدادی بازی را به تساوی می‌کشد، اما قزاقستان به ۷ می‌رسد. کار خوب حدادی فاصله را کم می‌کند و سجاد پذیرفته با نخستین سبد ملی خود بازی را مساوی می‌کند. گاپرلیف برتری را به قزاقستان می‌بخشد و حدادی دوباره بازی را به تساوی می‌کشد. قزاقستان بازهم پیش می‌افتد و مورزاگالیف این تیم را به ۱۳ می‌رساند. یخچالی با ۴ امتیاز پیاپی بازی را دوباره به تساوی می‌کشد. بلاک حدادی روی یاکوف و خود حامد در ریباند حمله برای نخستین بار ایران را پیش می‌اندازد. بعد از به تساوی رسیدن بازی دوباره حدادی زیر سبد موفق است، ولی میدرنج کوانف بازهم بازی را به تساوی می‌کشد. کار خوب یخچالی برتری را در ۱۹-۱۷ به ایران می‌بخشد. دانک حدادی برتری را به ۴ می‌رساند تا کیسلف نخستین وقت استراحت بازی را درخواست کند. بعد از سبد یخچالی، سه امتیازی مارچوک و بلافاصله خطای غیر ورزشی حسن‌زاده برتری را برای ایران به حداقل کاهش می‌دهد. ایران ۲۳-۲۲ وقت نخست را به سود خود کاهش می‌دهد.

کوارتر دوم
با آغاز کوارتر دوم مشایخی یک سبد می‌گیرد، ولی ۴ امتیاز پیاپی قزاق‌ها برتری را به این تیم می‌بخشد. حسن‌زاده برتری را پس می‌گیرد، ولی فلوتر مورزاگالیف برتری را دست به دست می‌کند. جمشیدی برتری را پس می‌گیرد. با رسیدن قزاقستان به ۳۰ ارمغانی نخستین وقت استراحت خود را درخواست می‌کند. در بازگشت ترن‌اوور جمشیدی با دانک قزاق‌ها مواجه می‌شود. آرمان زنگنه اختلاف را به حداقل می‌رساند و خطای رسول مظفری روی مورزاگالیف ۳ پرتاب آزاد به این بازیکن می‌دهد. هر ۳ پرتاب او گل می‌شود. ۳۵-۳۱ به سود قزاقستان و حدادی به زمین بازمی‌گردد. دو پرتاب آزاد حدادی بی‌ثمر است، ولی ریباند زنگنه اختلاف را کمتر می‌کند. دو پرتاب پیاپی ۳ امتیازی مورزاگالیف، نتیجه را ۴۱-۳۳ می‌کند، تا ارمغانی وقت استراحت بعدی خود را بگیرد. در بازگشت هم کسلیف وقت استراحت می‌گیرد. توپ‌ربایی زنگنه یک سبد دیگر برای ایران دارد تا قزاقستان ۴۱-۳۵ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
قزاقستان سبد اول کوارتر سوم را هم می‌گیرد و حدادی جبران می‌کند. بالاشوف از شانس مجدد استفاده می‌کند. سرسختی حدادی ۵ امتیاز را جبران می‌کند. ۳ امتیازی مورزاگالیف، اما بازهم اختلاف را ۶ می‌کند. یک پرتاب حدادی به بار می‌نشیند و توپ‌ربایی یخچالی و دانک ارسلان. در ادامه پذیرفته اختلاف را به حداقل می‌رساند. ۳ امتیازی قزاقستان اختلاف را به ۴ می‌رساند. یک پرتاب آزاد موفق حدادی اختلاف را کمتر می‌کند. یک پرتاب آزاد ارسلان موفق است. یک پرتاب بالاشوف اختلاف را به ۳ می‌رساند تا ۵۲-۴۸ قزاقستان پیش باشد.

کوارتر چهارم
وقت چهارم با سبد گاوریلوف برای قزاقستان آغاز می‌شود. جمشیدی جبران می‌کند، ولی تکنیکال حدادی یک امتیاز دیگر برای قزاقستان در پی دارد و رومن مارچوک‌هم با ۳ امتیازی اختلاف را بیشتر می‌کند. ۵۸-۵۱ به سود میزبان. گاوریلوف قزاقستان را به ۶۰ می‌رساند تا ارمغانی وقت استراحت بعدی را بگیرد. در بازگشت قول گل ارسلان با اندوان او توام می‌شود. ۳ امتیازی مورزاگالیف اختلاف را به ۹ می‌رساند. کار خوب یخچالی و جمشیدی اختلاف را به ۵ کاهش می‌دهد. بازیکن یک پرتاب آزاد موفق دارد. این‌طرف دو پرتاب حدادی بی‌ثمر است. حدادی با دومین تکنیکال از بازی خارج می‌شود. دو پرتاب قزاقستان هدر می‌رود، ولی در ضد حمله دانک آن‌ها اختلاف را به ۸ می‌رساند. دو پرتاب آزاد یخچالی به ثمر می‌نشیند. مورزاگالیف آنطرف جبران می‌کند تا قزاقستان ۶۸-۶۰ پیروز میدان شود و ایران را دبل کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->