افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها

با توقف تولید سری «گلکسی نوت» سامسونگ، چه مدلی جایگزین آن می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۵۱۶۰
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
با توقف تولید سری «گلکسی نوت» سامسونگ، چه مدلی جایگزین آن می‌شود؟
رئیس بخش موبایل سامسونگ، اخیرا تایید کرده که این شرکت دیگر برنامه‌ای برای عرضه مجدد سری گلکسی نوت (Galaxy Note series) ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز - طبق گفته رئیس بخش موبایل سامسونگ، ظاهرا باید برای همیشه با سری گلکسی نوت خداحافظی کنیم. اما چه جایگزینی برای این سری وجود دارد؟

رئیس بخش موبایل سامسونگ، اخیرا تایید کرده که این شرکت دیگر برنامه‌ای برای عرضه مجدد سری گلکسی نوت ندارد. با این‌حال، رد پای Note هم‌چنان در گلکسی اس اولترا حفظ خواهد شد. پیش‌تر، گمانه‌زنی‌های متعددی مبنی بر توقف تولید سری نوت توسط سامسونگ وجود داشت که این غول کره‌ای نیز در قبال آن، سیاست سکوت را در پیش گرفته بود. پس از عرضه گلکسی اس ۲۱ اولترا که از قلم S Pen و سایر ویژگی‌های نوت برخوردار بود، تقریبا تا زیادی مسجل شد که کار سامسونگ با سری نوت تمام شده است.

حساب توییتری UniverseIce، از بلاگر‌های محبوب فناوری، فاش کرده که TM Roh، رئیس بخش الکترونیک سامسونگ در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده، Galaxy Note قرار است از این به بعد، تحت عنوان سری S Ultra عرضه شود. آخرین سری از گوشی‌های هوشمند نوت، Galaxy Note ۲۰ نام داشت که در آگوست ۲۰۲۰ عرضه شد. در سال ۲۰۲۱، گلکسی نوت جدیدی معرفی نشد و امسال نیز، سامسونگ اس ۲۲ اولترا را به عنوان جانشینی برای این سری ارائه کرد.

مسلما تاکنون، گلکسی اس ۲۲ اولترا به خوبی خلاء ناشی از توقف تولید سری نوت را پر کرده است. بنابراین، منطقی است که سامسونگ تمرکز اصلی خود را بر روی خط تولید S Ultra قرار دهد. حتی با وجود آنکه نام کلاسیک نوت از بین رفته، طرفداران S Pen هم‌چنان می‌توانند از امکانات این قابلیت در سری اولترا بهره‌مند شوند. طرفداران سامسونگ انتظار دارند تا این شرکت، پرچم‌دار بعدی مجهز به S-Pen خود که گلکسی اس ۲۳ اولترا نامیده خواهد شد را در سه ماهه اول ۲۰۲۳ وارد بازار کند.

منبع: گجت‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->