ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است
سرخط خبرها

نگرانی اسرائیل از گزینه بعدی حملات حزب‌الله

  • کد خبر: ۱۱۵۳۵۰
  • ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
نگرانی اسرائیل از گزینه بعدی حملات حزب‌الله
محافل صهیونیستی ابراز نگرانی می‌کنند که حزب‌الله در مراحل بعد از پهپادهای بیشتری برای آسیب زدن به مواضع اسرائیل استفاده کند.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌دنبال ابراز نگرانی محافل و مقامات صهیونیست از افزایش قدرت‌نمایی حزب‌الله در زمین و دریا و هوا علیه مواضع اسرائیل، وب‌سایت عبری‌زبان والا اعلام کرد، منابع امنیتی اسرائیل نگرانند که حزب‌الله در دفعات بعدی تلاش خواهد کرد پهپاد‌های بیشتری بفرستد؛ چرا که این عملیات‌های پهپادی در مقایسه با هزینه بالایی که اسرائیل جهت رهگیری آن‌ها می‌پردازد، برای حزب‌الله بسیار ارزان تمام می‌شود.

این رسانه صهیونیستی افزود، مقامات امنیتی اسرائیل معتقدند که گزینه بعدی حزب‌الله فرستادن یک پهپاد حامل مواد منفجره است.

«ران کوخاو» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در جریان یک مصاحبه در زمینه نفوذ پهپاد‌های حزب‌الله به‌سوی منطقه مورد مناقشه اعلام کرد، سیستم‌های شناسایی نشان می‌دهند که این پهپاد‌ها در ارتفاع پایین و با سرعت تقریباً کم حرکت می‌کنند و رهگیری و شناسایی آن‌ها دشوار است. حزب‌الله به‌روش‌های مختلف تلاش دارد به اسرائیل آسیب بزند.

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کابینه انتقالی نیز اعلام کرد که پهپاد‌های حزب‌الله در تلاش برای آسیب زدن به تأسیسات حیاتی اسرائیل در آب‌های اقتصادی بودند.

شب گذشته شبکه المنار در پایگاه اطلاع‌رسانی خود اعلام کرد: ظهر روز شنبه ۲ جولای ۲۰۲۲ گروه شهیدان جمیل سکاف و مهدی یاغی سه فروند هواپیمای بدون سرنشین غیرمسلح و شناسایی را در حجم‌های مختلف به‌سوی منطقه مورد منازعه میدان کاریش به پرواز در آوردند.

در این بیانیه تأکید شده است، هدف از پرواز این پهپاد‌ها انجام مأموریت‌های شناسایی است که این مأموریت انجام و پیام مورد نیاز نیز رسانده شد.

در همین حال، خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع امنیتی صهیونیستی خبر داد که «حزب‌الله سه پهپاد غیرمسلح را به‌سوی سکوی استخراج گاز اسرائیل بر فراز دریای مدیترانه به پرواز درآورده است».

پیشتر یک رسانه امنیتی اسرائیلی فاش کرده بود که نفوذ و عملیات تکاوران دریایی حزب‌الله لبنان در آب‌های فلسطین اشغالی، سابقه‌ای چندساله دارد. به گزارش تارنمای عبری‌زبان والا، سال ۲۰۱۶ یک رویداد غیرعادی در سوابق عملیات‌های دریایی در حریم اسرائیل (فلسطین اشغالی) به ثبت رسید.

در این گزارش آمده است: «پس از تحقیق عمیق و بررسی داده‌ها و اطلاعات مشخص شد گروهی از غواصان نیروی ویژه حزب‌الله به محدوده مرز‌های دریایی رسیدند و به‌منظور بررسی سیستم رصد اسرائیل زیر آب وارد اسرائیل شدند، از طرف دیگر، در همان سال، یک شناور نیروی دریایی به دست آن‌ها افتاد و به لبنان برده شد».

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->