کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است
سرخط خبرها

تکرار رجزخوانی رژیم صهیونیستی و تلاش برای ترویج ایران‌هراسی

  • کد خبر: ۱۱۵۳۸۴
  • ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تکرار رجزخوانی رژیم صهیونیستی و تلاش برای ترویج ایران‌هراسی
نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی در اولین سخنرانی عمومی خود به رجزخوانی علیه ایران پرداخت.

عرب هاشمی | شهرآرانیوز؛ از تهدید حزب ا... و حماس تا رجزخوانی برای ایران؛ نخست وزیر چرخشی رژیم صهیونیستی که پس از کناره گرفتن نفتالی بنت، نخست وزیر سابق، این مقام را تا برگزاری انتخابات کنست برعهده گرفته است، در اولین سخنرانی عمومی خود به عنوان نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی، به رجزخوانی علیه ایران پرداخت.

یائیز لاپید در این سخنرانی مدعی شده است «ایران، تهدید نخست برای رژیم صهیونیستی است» و «ما هرآنچه لازم باشد، برای جلوگیری از دستیابی ایران به قدرت هسته‌ای یا تحکیم و پایه گذاری قدرت خود در مرز رژیم صهیونیستی انجام خواهیم داد».

او همچنین در بخشی از سخنرانی خود نیرو‌های مقاومت را تهدید کرد و خطاب به حزب ا... و حماس اظهار کرد: هر کس تلاش می‌کند که به ما حمله کند، به وی توصیه می‌کنم که ما را نیازماید.

هراس از توان نظامی ایران

لاپید درحالی این اظهارات را بیان کرده است که روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در یادداشتی درباره توان نظامی ایران با تمرکز بر نیروی دریایی آن هشدار داد.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» روز شنبه در مطلبی به قلم «ستث فرانتسمن» نوشت: براساس تصاویر ماهواره ای، ایران درحال ساخت یک شناور رزمی جدید است. پیش‌تر نیز ایران یک کشتی ۶۵متری را به آب انداخت که براساس یک طرح مخفی بزرگ بود. این شناور فعلی در یک کارخانه کشتی سازی در جزیره قشم در مرحله ساخت است.

نویسنده ادامه داد: پروژه ساخت این کشتی رزمی جدید رادارگریز ایران، مورد توجه رسانه‌های اماراتی قرار گرفت و این ماجرا برجسته شد. این شناور جدید ایران، موشک انداز است و پیشرفته به نظر می‌رسد. عرشه عقب این شناور جدید نشان می‌دهد که احتمالا برای موشک‌های ضدکشتی «نور» یا «قادر» آماده می‌شوند. این موشک‌ها برگرفته از موشک‌های چینی و معادل موشک‌های «هارپون» و «نپتون» هستند.

برخی کشور‌های منطقه به آرمان فلسطین خیانت می‌کنند

ازسوی دیگر، رژیم صهیونیستی علاوه بر ادعا‌های ضدایرانی خود، مدتی است تلاش می‌کند رابطه خود با برخی کشور‌های عربی را بازسازی کند. در همین زمینه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه کشورمان، در سفری به دمشق با رهبران گروه‌های فلسطینی مستقر در سوریه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امورخارجه ایران با ابراز تاسف از اقدام برخی کشور‌های منطقه که با چشم بستن بر مسئله فلسطین و نزدیک شدن به رژیم صهیونیستی سعی می‌کنند بر مشکلات داخلی خود سرپوش بگذارند، چنین اقدامی را خیانت به آرمان والای مردم مظلوم فلسطین در مقابله با ظلم و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی برشمرد.

پیگیری حملات رژیم صهیونیستی از طریق مجامع بین المللی

همچنین رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با حملات سایبری به زیرساخت‌های کشور آسیب وارد کند؛ سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران، در این باره بیان کرد: باید این حملات را از مجامع بین المللی پیگیری کنیم.

وی افزود: باتوجه به جنگ سایبری که میان رژیم صهیونیستی و جمهوری اسلامی راه افتاده است و حملات آن‌ها به زیرساخت‌هایی که به مردم خدمات و سرویس می‌دهند، بررسی‌های انجام شده درباره منطقه نشان می‌دهد که ممکن است ما در صنایع و کارخانجات شیمیایی نیز با خطراتی مواجه شویم. طبیعتا محکوم سازی هر نوع حمله در حوزه سایبری به زیرساخت‌هایی که برای مردم خدمت رسانی می‌کند، از طریق مجامع بین المللی و رسانه ها، باید محل توجه قرار گیرد.

منصور حقیقت پور، فعال سیاسی اصولگرا، هم در گفتگو با ایلنا، درباره جنگ سایبری بیان کرد: اگر روزی احساس کنیم با رژیم صهیونیستی مشکلی نداریم، روز افول جمهوری اسلامی است، پس ما باید آماده یک تقابل همه جانبه نرم، نیمه سخت و سخت با رژیم صهیونیستی باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->