گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد
سرخط خبرها

نوه اسطوره استقلال آبی‌پوش می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۵۶۰۸
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
نوه اسطوره استقلال آبی‌پوش می‌شود؟
نوه یکی از پیشکسوتان نامدار باشگاه استقلال در لیست خرید این باشگاه قرار گرفته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرمهدی جان‌ملکی، مدافع میانی نساجی در لیست خرید استقلال قرار گرفته است. این بازیکن ۲۴ ساله در فصل گذشته لیگ برتر ایران عملکرد درخشانی داشت و با پیراهن نساجی خود را بر سر زبان‌ها انداخت. به طوری که حتی بعد از انتشار اخبار اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، از او به عنوان جایگزین این بازیکنان نام برده شد، اما درنهایت این انتقال انجام نشد.

جالب است بدانید پدربزرگ امیرمهدی، مرحوم عزت جان‌ملکی بازیکن سابق استقلال و پدرش علی جان‌ملکی بازیکن سابق پاس تهران بوده است. گفتنی است که جان‌ملکی فوتبال حرفه‌ای خود را از ۱۵ سالگی در آکادمی استقلال آغاز کرد و در سال ۱۳۹۹ به نساجی پیوست. او اولین بار به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد و همچنین سابقه بازی در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد.

این بازیکن جوان اکنون در تمرینات نساجی شرکت می‌کند و یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است. با جدایی قطعی محمد دانشگر و همچنین با توجه به ترک احتمالی رافائل سیلوا و عارف غلامی از استقلال، گفته می‌شد جان‌ملکی جایگزین این بازیکنان خواهد شد، اما به نظر می‌رسد او فصل آینده در نساجی ماندنی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->