قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر
سرخط خبرها

دادستانی به حواشی کنسرت گرشا رضایی واکنش نشان داد

  • کد خبر: ۱۱۵۷۱۳
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
  • ۱
دادستانی به حواشی کنسرت گرشا رضایی واکنش نشان داد
دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان به هتاکی یک خواننده پاپ در جریان برگزاری کنسرت ورود کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان در این باره اظهارکرد: متاسفانه طی روزهای گذشته یک خواننده در شهرستان زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت خود اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان و بلوچستان کرده است که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی افزود: نهادهای نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان که متولی آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید به صورت جدی و از همان ابتدای امر این موارد را متذکر شوند.

وی تاکید کرد: پرونده‌ای در خصوص اهانت خواننده پاپ مدنظر در دستگاه قضا تشکیل خواهد شد.

عبدالسلام بلوچ زاده معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز امروز اعلام کرد: با توجه به استفاده گرشا رضایی خواننده پاپ کشور از الفاظ ناشایست، توهین آمیز و رکیک در زاهدان، موسسه کنسرت گذار جهت ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفان اعم از خواننده و موسسه، فراخوانده شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سالار خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
احسنت باید برخورد بشه . فکر کردی کی هستی که حتی جنبه ی اعتراض هم نداری .خالمون غز همتون به هم میخوره .اغده ای های تازه به دوران رسیده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->