نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

اسفندیار:بازیکنان ایران به خودباوری رسیدند|برای اولین بار مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم

  • کد خبر: ۱۱۵۸۸۰
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
اسفندیار:بازیکنان ایران به خودباوری رسیدند|برای اولین بار مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای نخستین بار در این کشور و مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم و خداراشکر که با شکست این تیم مردم را خوشحال کردیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین اسفندیار عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر لهستان در نخستین روز هفته سوم لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد.او پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر لهستان اظهار کرد: قطعا می‌دانستیم که این مسابقه همانند همیشه سخت است، اما بازیکنان ایران به این خودباوری رسیدند که بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام دهند.
اسفندیار افزود: خداراشکر مسابقه را به نفع خود پیش بردیم البته اشتباهاتی در امتیاز‌های آخر داشتیم که نباید در بازی بعد تکرار شود. ست پنجم را با قدرت شروع کردیم و با حفظ فاصله پیروز میدان شدیم.
اسفندیار با تاکید بر این که تیم ملی یک گام برای صعود به مرحله بعد نزدیک‌تر شده است، گفت: قطعا برد با ارزشی است. برای اولین بار در این کشور و مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم. حس خوبی بود، اما در ست چهارم به دلیل فشار تماشاگران اختلاف کم شد. در مجموع خداراشکر که مسابقه را بردیم و مردم خوشحال شدند.
وی در پایان یادآور شد: هر مسابقه سختی‌های خاص خود را دارد. با تیم‌های قدرتمندی دیدار داریم به همین دلیل باید با برد یا نتیجه خوب مسابقات را به پایان برسانیم تا بتوانیم به مرحله صعود کنیم. بازی با ایتالیا قطعا سخت خواهد بود، حتی سخت‌تر از لهستان و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با یک ریکاوری کوتاه، آماده مسابقه با این تیم شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->