سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک
سرخط خبرها

نماینده قزوین: ۳۰ درصد واحد‌های تولیدی مرغ در حال خروج از چرخه تولید| دولت سریع‌تر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تعیین تکلیف کند

  • کد خبر: ۱۱۶۶۲۴
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
  • ۱
نماینده قزوین: ۳۰ درصد واحد‌های تولیدی مرغ در حال خروج از چرخه تولید| دولت سریع‌تر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تعیین تکلیف کند
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: مردمی سازی یارانه‌ها و  توزیع عادلانه آن، وضعیت را به گونه‌ای رقم زده که واحد‌های دامداری، خصوصاً مرغداری‌ها، آسیب‌پذیر شده‌اند و حدود ۳۰ درصد از آن‌ها عملاً در حال خارج‌شدن از چرخه تولید هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه محمدبیگی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز حجاب و عفاف و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای واقعه مسجد گوهرشاد، در تذکر آیین نامه‌ای با استناد به ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مردمی سازی یارانه‌ها و  توزیع عادلانه آن، وضعیت را به گونه رقم زده که واحد‌های دامداری، خصوصاً مرغداری ها، آسیب پذیر شده اند و حدود ۳۰ درصد از آن‌ها عملاً در حال خارج شدن از چرخه تولید هستند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز با اشاره به اینکه دامدار کارتی که برای دامداران در نظر گرفته شده، بازپرداخت ۹ ماهه دارد و ۵۰ درصد تسهیلات آن شارژ می‌شود، ادامه داد: براساس بررسی‌های صورت گرفته تسهیلات پرداختی به دامداران فاقد اثربخشی مستمر بوده و تنها هزینه یک ماه تامین نهاده‌های مورد نیاز دام آن‌ها را جبران می‌کند. تسهیلات دامداران سنتی باید تقویت شود.

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکنون ابلاغ نشده و شامل دامداری‌های سنتی نیست و خرید دام را نیز پوشش نمی‌دهد، از وزیر جهاد کشاورزی درخواست داریم این موارد را مدنظر قرار دهد. دامداری‌های پرواری نیازمند تامین سرمایه در گردش هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه استان قزوین ۱۹ هزار بهره بردار سنتی در حوزه دام سبک دارد و جزو ۵ استان برگزیده محسوب می‌شود، اما عملاً شاهدیم که در حوزه تسهیلات حمایت نمی‌شود، عنوان کرد: تسهیلات رونق تولید سود ۱۸ درصدی دارد و به حال دامداران سنتی مفید فایده نیست. پیشنهاد ما دیده شدن این موارد در تبصره ۱۸ است.

محمدبیگی همچنین در تذکر شفاهی گفت: از رئیس مجلس و هیات دولت تقاضامندم هر چه سریعتر میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تعیین تکلیف کنند، چرا که حدود ۴ ماه است چشمان این قشر پیشکسوت و زحمتکش منتظر ابلاغ تصمیم نهایی خردمندانه و دلسوزان مسئولان امر است که تطابق با مصوبه شورای عالی کار داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عفاف و حجاب افزود: روز ملی عفاف و حجاب متذکر می‌شوم که بررسی عملکرد دستگاه‌ها در حوزه زیست عفیفانه در مجلس نشان می‌دهد که ضمن ایجاد بارقه‌های امید از فعالیت‌های جدید دولت سیزدهم در احیا و بازآفرینی فرآیند‌های اجرای مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر قوانین حوزه حجاب و عفاف و انطباق با موازین شرعی، اما این اقدامات بسیار قلیل، محدود، ناکافی و جزیره‌ای است و پاسخگوی نیاز جامعه جوان کشور نیست.

وی تصریح کرد: ما همچنان مطالبه گر فعالیت‌های گسترده و شبکه‌ای خانواده محور در حوزه تقویت دینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و زیست عفیفانه هستیم. دستگاه‌های اجرایی در حوزه برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی نمودن سبک زندگی ایرانی اسلامی مطابق با گام دوم انقلاب، هنوز کارنامه موفقی ندارند. تا چه زمان باید نظاره گر رشد طلاق، نابسامانی‌های اخلاقی و فرزندان طلاق در کشور باشیم؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: امروز دشمنان در جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی برای حیا گریزی جامعه، خصوصاً ملل مسلمان هزینه‌های هنگفت دلاری می‌کنند تا با انحراف نسل‌های جدید از اصول اخلاقی و پیشرفت اجتماعی، اقتصادی و سعادت ملت‌ها جلوگیری کرده و به خوی استکباری خودشان ادامه دهند.

محمدبیگی یادآور شد: دختران عزیز ما بدانند که زیست عفیفانه عامل اساسی و زیرساختی سعادت و پیشرفت جوامع است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
0
0
نماینده محترم قزوین مرغ مشکل اصلی نیست
از بازنشسته کارگری در مجلس حرف بزن که هیچ‌کاری نکردی حیف به رای که بهت دادیم...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->