تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

رقابت اسماعیل نژاد با نیمر عبدالعزیز و نیشیدا بر سر کسب امتیازآورترین بازیکن

  • کد خبر: ۱۱۶۶۹۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
رقابت اسماعیل نژاد با نیمر عبدالعزیز و نیشیدا بر سر کسب امتیازآورترین بازیکن
امین اسماعیل نژاد تا به اینجا با کسب ۱۹۳در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان لیگ ملت ها قرار گرفته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در پایان دور گروهی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ که دیشب خاتمه پذیرفت، هر چند نیمر عبدالعزیز کاپیتان و فوق ستاره هلندی‌ها با کسب ۲۳۱ امتیاز با فاصله نسبت به رقبا صدرنشین شد، اما با صعود هلند هم به رقابت‌ها با تعقیب کنندگان اصلی اش (اسماعیل نژاد و نیشیدا) ادامه می‌دهد و هم می‌تواند با فاصله ایجاد کرده عنوان امتیاز آورترین بازیکن را بخود اختصاص دهد.
اسماعیل نژاد و نیشیدا نیز هم اکنون با ۱۹۳ امتیاز کسب شده طی ۱۲ دیدار در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند که در صورت صعود تیم هایشان به جمع ۴ تیم برتر، بخت کسب تصاحب امتیاز آورترین بازیکن آسیایی و احتمال سبقت گرفتن از نیمر را خواهند داشت، وگرنه بعید است که در یک بازی مرحله حذفی هیچ کدامشان قادر به کسب ۳۸ امتیاز به تنهایی باشند. هلند، ایران و ژاپن در مرحله حذفی برابر ایتالیا، لهستان و فرانسه به میدان خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->