نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رحمتی: رفتن به جام‌جهانی حق اسکوچیچ است

  • کد خبر: ۱۱۶۷۹۹
  • ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
رحمتی: رفتن به جام‌جهانی حق اسکوچیچ است
مهدی رحمتی از سرمربی برکنارشده تیم‌ملی فوتبال دفاع کرد‌.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال با بیان اینکه حق اسکوچیچ است به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی به قطر برود، گفت: به‌عنوان یک برادر از بازیکنان تیم‌ملی می‌خواهم که اجازه دهند افراد صاحب تصمیم برای فوتبال تصمیم بگیرند و تا پای جان برای تیم‌ملی ایران زحمت بکشند.

رحمتی درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم‌ملی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم به حاشیه‌ها بپردازم و فقط می‌خواهم فوتبالی صحبت کنم. ما ایرانی هستیم و از برخی چیز‌ها دم می‌زنیم. اسکوچیچ در شرایطی که شاید کمتر کسی می‌توانست این سمت را قبول کند و مسئولیت هدایت تیم‌ملی را برعهده بگیرد، آن‌هم در وضعیتی که شاید با یک مساوی هم از جام‌جهانی حذف می‌شدیم، این مسئولیت بزرگ را قبول کرد و به کمک بازیکنان تیم‌ملی این کار بزرگ را انجام داد.

وی گفت: البته می‌دانید در فوتبال ما اکنون در فضای مجازی و رسانه‌ها اتفاقاتی می‌افتد. همه عزیزانی که در حوزه فوتبال کار می‌کنند، طبق منافع خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند. ما ایرانی هستیم و مرام و معرفت داریم. به کسی که در بخش مهمی از صعود به جام‌جهانی نقش داشته است، باید اجازه بدهیم در ادامه راه هم کارش را انجام بدهد. به صحبت دیگران کاری ندارم. اگر کی‌روش می‌آمد و در آن برهه مسئولیت تیم‌ملی را قبول می‌کرد نیز این حرف را می‌زدم و می‌گفتم حقش است با این تیم به جام‌جهانی برود.

رحمتی تأکید کرد: باید شرایط را برای اسکوچیچ فراهم و اردو‌های آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی مهیا کنیم.  باید داده‌ای به‌عنوان ابزار به اسکوچیچ بدهیم و سپس از او توقع نتیجه‌گیری داشته باشیم. دروازه‌بان اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: شرایط اردوی نصفه‌نیمه قطر را در هوای خیلی گرم و شرجی دیدید. بازیکنان بعد از یک‌سال خسته‌کننده و طاقت فرسا در لیگ‌های اروپایی و داخلی به آن هوا و وضعیت آمدند. وضعیت را برای اسکوچیچ فراهم نکردیم و نظر شخصی من این است که حق دارد با تیم‌ملی به جام‌جهانی برود.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره ردصلاحیت‌شدن اسکوچیچ در کمیته فنی، گفت: طبق گفته حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون، هنوز برکناری اسکوچیچ قطعی نیست. رحمتی درباره فرد جایگزین اسکوچیچ، گفت: پیشنهادی ندارم، اما امیدوارم افرادی که برای فوتبال ایران تصمیم می‌گیرند، خواسته‌های خود را کنار بگذارند و تصمیماتشان فوتبالی و در راستای پیشرفت فوتبال باشد.

بازیکن اسبق تیم‌ملی درباره اینکه با صحبت‌های سردار آزمون مشخص شد که اختلاف زیادی در تیم‌ملی بین بازیکنان وجود دارد، گفت: در سال‌هایی که ما بودیم نیز این بحث‌ها و صحبت‌ها بود، اما سعی می‌کردیم کمتر به این مسائل بپردازیم و بیشتر هدفمان بازی‌کردن و موفقیت تیم‌ملی باشد. وی گفت: با خیلی از بازیکنان کنونی تیم‌ملی ارتباط دارم و دوست صمیمی هستیم. به‌عنوان یک برادر از آن‌ها می‌خواهم تمرکزشان روی کار فنی و فوتبال باشد. اجازه بدهند افراد صاحب‌تصمیم برای فوتبال ایران تصمیم بگیرند، زیرا باید تمرکز بازیکن فقط روی فوتبال باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->