پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد
سرخط خبرها

برتری بسکتبال ایران مقابل سوریه در نخستین گام | جشن تولد بهنام خوش‌یمن بود

  • کد خبر: ۱۱۶۸۷۹
  • ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
برتری بسکتبال ایران مقابل سوریه در نخستین گام | جشن تولد بهنام خوش‌یمن بود
تیم ملی بسکتبال در نخستین رقابت کاپ آسیا برابر روسیه به پیروزی رسید.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال ایران با برتری ۸۰-۶۷ مقابل سوریه رقابت های کاپ آسیا در اندونزی استارت زد.
آغازگران تیم ملی ایران: سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی و حامد حدادی
سرمربی: سعید ارمغانی

کوارتر اول
سبد اول را سوریه گرفت. سجاد مشایخی خیلی زود جبران کرد و در ادامه ران ۹ امتیازی ایران با یخچالی، مشایخی و ارسلان تکمیل شد. بعد از وقت استراحت خاویر خوارز ۸ امتیاز پیاپی سهم سوریه شد تا این تیم ۱۰-۹ برتری را بگیرد و پیش از پرتاب تک پرتاب فول گل الساتی، ارمغانی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت ۳ امتیازی سوری‌ها را یخچالی پاسخ داد، اما اقدام او ۲ امتیازی حساب شد. ۶ امتیاز پیاپی ایران برتری را پس گرفت. حدادی هم دستش به سبد رسید و با ۳ امتیازی نوید رضایی‌فر ایران ۲۲-۱۸ تیم برتر کوارتر اول بود.

کوارتر دوم
الساتی با ۳ امتیازی اختلاف را به حداقل می‌رساند. تکنیکال به خوارز، یک پرتاب و یک امتیاز برای جمشیدی دارد. ۳ پرتاب آزاد و ۳ امتیاز، سوریه را به برتری می‌رساند. ایران برتری را پس می‌گیرد. ۴ امتیاز با یخچالی روی اندوانی که می‌گیرد و در ادامه ایران با برتری ۴۴-۳۸ به رختکن می‌رود.

کوارتر سوم
بازهم سبد اول برای سوریه و عمر شیخ علی. حدادی یکی از دو پرتابش را گل می‌کند. اندوان ارسلان کامل نمی‌شود. دو پرتاب حامد این بار ثمر می‌دهد. توپ ربایی بهنام و ریباند ارسلان در امتیاز ۵۳ - ۴۰ هم خوارز را مجبور به گرفتن وقت استراحت می‌کند. در ادامه برتری ایران با درخشش بهنام یخچالی و ۳ امتیازی جمشیدی برتری ۱۵ امتیازی را در پایان کوارتر سوم در ۶۵-۵۰ برای ایران در پی دارد.

کوارتر چهارم
دانک حسن‌زاده سبد اول کوارتر پایانی است. سوریه ۴ امتیاز می‌گیرد و نظریان اندوانش کامل نمی‌شود. دانک الحمویی اختلاف را تک رقمی می‌کند تا ارمغانی وقت استراحت بگیرد. حضور دوباره بهنام در میدان و ۳ امیتازی او و دو پرتاب او اختلاف را بیشتر می‌کند. درخشش بهنام و حدادی برتری را حفظ می‌کند تا خوارز آخرین وقت استراحت خود را هم بگیرد. در بازگشت اندوان الساتی کامل می‌شود. توپ ربایی بهنام او را ۳۱ امتیازی می‌کند. امتیاز ۸۰ را حدادی می‌گیرد تا دابل دابلش کامل شود. ۲ پرتاب حسن‌زاده ثمر ندارد و الیاس آدریه سبد آخر را کسب می‌کند تا ایران ۸۰ - ۶۷ برنده میدان شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->