سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تولیت آستان قدس رضوی: آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد باید تا آخرین نفر ادامه پیدا کند

  • کد خبر: ۱۱۷۰۴۳
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
تولیت آستان قدس رضوی: آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد باید تا آخرین نفر ادامه پیدا کند
تولیت آستان قدس رضوی در مراسم اختتامیه آزادی ۱۱۰ مادر و بانوی معسر زندانی بر ادامه پیدا کردن سنت حسنه آزادی زندانیان زن جرایم غیر عمد تا پایان آخر زندانی زن تاکید کرد.

مهدی صبوری نیک| شهرآرا نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی در مراسم اختتامیه آزادی ۱۱۰ مادر و بانوی معسر زندانی که در سالن همایش های بنیاد پژوهش های حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شما نیز باید از آنچه که دوست دارید انفاق کنید چرا که نکته مهمی که وجود دارد این است که انفاق هدیه به خداوند است و نباید گاهی از آنچه که دوست نداریم و به نوعی جنس کهنه و از مد افتاده و غیر مرغوب است اتفاق کنیم.

وی به آیه ۹۲ سوره مبارکه آل عمران که خداوند متعال در این سوره می فرمایید هرگز به نیکی نمی رسید تا زمانی که از آنچه دوست می دارید انفاق کنید اشاره کرد و افزود: انسان وقتی به مال و اموال خود دلبستگی داشته و حتی برای آسیب به مالش تحمل ندارد به خاطر این وابستگی به مال بی تابی می‌کند در حالی که مسیر کمال در قدم گذاشتن روی تعلقات نفسانی اش است.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در آیات و روایات توصیه به انفاق برای رهایی انسان از تعلقات و وابستگی به دنیا شده است، گفت: مسیر حرکت مان به سوی خدا با این نگاه توحیدی هموار می شود و هر چه انفاق کنید خدا بر آن آگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه اول باید به خویشاوندان خود بخشش کنید، یاداور شد : حضرت زهرا در شب عروسی پیراهن خویش را به مستمند بخشید و سیره امامان ما اینگونه بوده است.

وی گفت:عظمت آزادی این زندانیان بسیار زیاد است، کانون خانواده ای از متلاشی شدن نجات یافته و حضور مادر باعث گرمی خانواده خواهد شد.

مروی ادامه داد: نجات و آزادی یک زندانی زن نجات یک خانواده و فرزندان خانواده و پیشگیری از بزهکاری و انحراف آنان است.


وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که این سنت حسنه آزادی زندانیان زن جرائم غیرعمد تا پایان آخرین زندانی ادامه پیدا کند و افزود: انشالله روزی جشن پایان زندانی زن جرائم غیر عمد باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->