خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۴ ماه گذشت؛ تکلیف افزایش حقوق «بازنشستگان تامین‌اجتماعی» چه شد؟ (۲۸ تیرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۷۶۲۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
  • ۳
۴ ماه گذشت؛ تکلیف افزایش حقوق «بازنشستگان تامین‌اجتماعی» چه شد؟ (۲۸ تیرماه ۱۴۰۱)
​نایب رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان استان تهران با انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم گفت: در شرایطی که دولت نتوانسته قیمت‌ها را کنترل کند، جلوی افزایش حقوق بازنشستگان را نیز گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرویز احمدی پنجکی با اعلام اینکه پس از گذشت چهار ماه از ابتدای سال ۱۴۰۱ دولت هنوز قانون افزایش حقوق سایر سطوح بازنشستگان را اجرا نکرده و حق مسکن کارگران نیز بدرستی اجرا نشده است، گفت: در شرایطی که دولت نتوانسته قیمت‌ها را کنترل کند، جلوی افزایش حقوق بازنشستگان را نیز گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مفهوم مقابله با افزایش حقوق، تحمیل سختی بازنشستگان است، گفت: اگر با افزایش حقوق بازنشستگان مخالفت می‌شود، گمان می‌کنند باید حقوق زیر ۱۰ میلیون تومان باشد و با این رویکرد فرمان تحمل تورم را برای بازنشستگان صادر می‌کنند، باید خودشان نیز این شرایط را تحمل کنند و انتظار داریم حقوق دولتمردان به زیر ۱۰ میلیون تومان کاهش یابد.

رییس کانون بازنشستگان شمیرانات با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جلسه هیات دولت سیزدهم گفت: آیت‌الله خامنه‌ای به دولت فرمودند «هر مصوبه، لایحه و تصمیم دولت باید «پیوست عدالت» داشته باشد و کاملاً مراقبت شود که این دستور یا تصمیم و مصوبه، به طبقات محروم و به عدالت ضربه نزند» اکنون سوال ما از دولت سیزدهم این است که اجرا نکردن افزایش حقوق بازنشستگان و قراردادن آن‌ها در شرایط سخت معیشتی آن هم در گرانی‌هایی که در نتیجه تصمیم غلط دولت در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده، کجای عدالت است؟ در شرایطی که بازنشستگان از طبقات محروم به حساب می‌آیند، آیا این رویکرد دولت مصداق ضربه زدن به طبقات محروم نیست؟

وی با یادآوری اینکه توصیه جدی رهبر انقلاب، موضوع بسیار مهم «احیای اعتماد و امید مردم» بود، گفت: ایشان گفتند که اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است که متاسفانه تا حدی آسیب دیده و راه ترمیم آن، «یکی شدن حرف و عمل مسئولان» است.

نایب رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان استان تهران با یادآوری اینکه رهبر انقلاب فرمودند که باید در وعده‌ها و صحبت‌ها بسیار مراقب بود و اگر وعده‌ای داده شد، حتماً به آن عمل شود، زیرا دادن وعده و عمل نکردن به آن موجب سلب اعتماد مردم خواهد شد، گفت: وزیر کار، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و حتی شخص رییس جمهور وعده اجرای افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان را دادند، اما عمل به وعده‌ها کجاست؟ چرا وعده‌هایی می‌دهید که عمل نمی‌کنید.

احمدی پنجکی با اشاره به بخش دیگری از توصیه‌های رهبر انقلاب به دولت گفت: ایشان عذرخواهی سریع از مردم در مواقع بروز اشتباه را مورد تاکید قرار دادند، در حالی که امروزه دولت از راهی که رفته و افزایش حقوق بازنشستگان را متوقف کرده، بازنمی گردد، بلکه همچنان بر اشتباهات خود پافشاری می‌کند.

منبع: خبرآنلاین


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
0
0
آبش روکشیدن چلوشدازدست شماها!!!!؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
این یک درس عبرت است برای بازنشسته های کشوری لشکری و تامین اجتماعی .که در اینده این خاطره تلخ را فراموش نکنند در ذهن و روح ما به یادگار بمانند .که در اینده به درستی جواب آقای رئیسی و دولتمردانش را بدهیم .خدا همیشه با ماست .وسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
چرا حقوق من همون پارسالیه هیچ افزایشی نداره ای بابا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->