کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

چین و ژاپن دارایی‌های خود از خزانه‌داری آمریکا را کاهش می‌دهند

  • کد خبر: ۱۱۷۶۷۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
  • ۱
چین و ژاپن دارایی‌های خود از خزانه‌داری آمریکا را کاهش می‌دهند
چین برای ششمین ماه پیاپی دارایی‌های خود از خزانه‌داری آمریکا را در ماه مه کاهش داد و ژاپن هم سرمایه‌های خود را به فروش رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از رویترز، اطلاعات وزارت خزانه‌داری آمریکا نشان می‌دهد چین و ژاپن دارایی‌های خود از خزانه‌داری این کشور را در ماه مه تا کمترین رقم طی چند سال گذشته پائین آورده‌اند.

دارایی‌های ژاپن از خزانه‌داری آمریکا به ۱.۲۱۲ تریلیون دلار رسیده‌است، یعنی پایین‌ترین رقم از ژوئن ۲۰۲۲.

دارایی‌های ژاپن در آن زمان برابر با ۱.۲۱۱ دلار بود. این رقم در ماه آوریل به ۱.۲۱۸ دلار رسید.

دارایی‌های چین از خزانه‌داری آمریکا هم در ماه مه به ۹۸۰.۸ میلیارد دلار رسید، یعنی پایین‌ترین رقم از ماه مه ۲۰۱۰ که دارایی‌های این کشور برابر با ۸۴۳.۷ میلیارد دلار بود. چین در آوریل ۱.۰۰۳ تریلیون دلار در خزانه‌داری آمریکا سرمایه داشت.

دومین اقتصاد بزرگ دنیا برای ششمین ماه پیاپی دارایی‌های خود از خزانه‌داری آمریکا را کاهش داده‌است.

در کل، دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا در ماه مه تا ۷.۴۲۱ تریلیون دلار کاهش یافت، یعنی پایین‌ترین رقم از ماه مه ۲۰۲۱ و کمتر از ۷.۴۵۵ تریلیون دلار در ماه آوریل.

از نظر معامله‌های انجام‌شده، خزانه‌داری آمریکا در ماه مه ۹۹.۸۴ میلیارد دلار ورودی سرمایه داشت و ۱.۱۵۳ میلیارد دلار از سرمایه‌های خزانه‌داری آمریکا در آوریل خارج‌شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
0
0
پول لازم دارند
نروژ ولی در حال افزایشه....2.5 تریلیون دلار!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->