علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

دستگیری ۱۰ متهم اصلی سرقت‌های خیابانی درمشهد

  • کد خبر: ۱۱۷۷۸۹
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
دستگیری ۱۰ متهم اصلی سرقت‌های خیابانی درمشهد
فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری ۱۰ متهم به سرقت‌های خیابانی در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین دهقان پور گفت: مرحله دیگری از طرح ضربتی تشدید مقابله با سرقت توسط کلانتری‌های احمد آباد، کوی پلیس، بانوان و پاسگاه انتظامی فردوسی مشهد به اجرا در آمد.

وی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری احمد آباد مشهد در این ماموریت ضربتی با پی گیری سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو ۲ عامل اصلی این پرونده را چهره زنی و پس از کنترل و مراقفبت‌های پوششی، متهمان را در حال ارتکاب سرقت دستگیر و در تحقیقات اولیه تاکنون از ۸ فقره سرقت رزکشایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۴ کوی پلیس مشهد نیز در این طرح ضربتی ۳ تن از عاملان اصلی پرونده سرقت خودرو‌های سواری را دستگیر و با کشف یگ دستگاه خودروی پراید مسروقه، مقادیری اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان سابقه دار کشف کردند.

سرهنگ دهقان پور اظهار داشت: تیم‌های تجسس پاسگاه انتظامی فردو. سی نیز در پی گیری پرونده سرقت‌های سریالی محدوده روستای عسکریه مشهد یکی از متهمان اصلی را دراین رابطه شناسایی و دستگیر کرده اند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: این متهم تا کنون به ۴۰ فقره سرقت از خودرو، خانه‌های مسکونی و باغ ویلا‌ها اعتراف کرده و تحقیقات گسترده در این رابطه ادامه دارد.

۵ زن سابقه دار متهم سرقت‌های خیابانی در مشهد

سرهنگ حسین دهقان پور گفت: یکی از پرونده‌های مهم در اجرای این طرح ضربتی پی گیری دستبرد‌های سریالی وسایل همراه مسافران اتوبوس‌های شهری و همچنین دستبرد به کیف شهروندان در اماکن شلوغ و پر تردد بود که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد عاملان این سرقت‌ها ۵ زن جوان هستند.

وی افزود: پلیس در این عملیات ضربتی ۵ زن که دارای سوابق کیفری هستند را در ۴ مرحله هنگام ارتکاب سرقت دستگیر و ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

سرهنگ دهقان پور در پایان تاکید کرد: توجه به هشدار‌های بازدارنده از سرقت‌ها که در توصیه‌های پلیسی بار‌ها ارائه شده است می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از سرقت‌ها داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->