تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

انهدام باند بزرگ سرقت در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۷۹۴۲
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
انهدام باند بزرگ سرقت در مشهد
کارآگاهان پلیس ۳ زن و ۹ مرد که گرداننده شبکه سرقت از خانه‌های مسکونی در مشهد بودند را دستگیر کردند.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری گردانندگان باند بزرگ سرقت از خانه‌های مسکونی در این شهر خبر داد.
سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح جزئیات این پرونده گفت: از چندی قبل گزارشی مبنی بر سرقت‌های سریالی از خانه‌های مسکونی در مناطق مختلف مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که در همین راستا کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد برای رسیدگی به این پرونده وارد عمل شدند.
این مقام ارشد انتظامی مشهد افزود: کارآگاهان پلیس در همان ابتدای تحقیقات به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره‌زنی و شناسایی چند متهم این پرونده شد. شگرد تکراری متهمان نیز حاکی از این موضوع بود که سرقت‌ها از سوی افرادی واحد رخ داده اند از همین رو پیگیری‌های پلیسی برای دستگیری سارقان شناسایی شده ادامه یافت.

سرهنگ دهقانپور ادامه داد: ضابطان قضایی در این مأموریت با کنار هم قرار دادن پازل سرنخ‌های به دست آمده سرانجام ردی از چند متهم را در منطقه‌ای از مشهد زدند و در اقدامی غافل‌گیرانه این افراد را قبل از اینکه موفق به فرار شوند، دستگیر کردند. در مرحله اول این عملیات چند متهم دستگیر شدند که ابتدا حاضر به همکاری با مجریان قانون نبودند، اما در جلسات بازجویی‌های پلیسی سرانجام این افراد به حرف آمده و ضمن لو دادن دیگر همدستان خود به جرمشان اعتراف کردند.

رئیس پلیس مشهد بیان کرد: در این عملیات کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد سه زن و ۹ مرد که گرداننده یک باند بزرگ سرقت از خانه‌های شهروندان مشهدی در مناطق مختلف این شهر بودند را دستگیر کردند. متهمان در تحقیقات تکمیلی این پرونده تاکنون به یازده فقره سرقت از خانه‌های مسکونی اعتراف کرده اند.

سرهنگ دهقانپور گفت: سارقان به دام افتاده پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند. با توجه به اینکه احتمال افزایش سرقت‌های انجام شده از سوی متهمان این پرونده متصور است، تحقیقات از این افراد برای شناسایی دیگر همدستان خود و مال‌خران اموال مسروقه که در این زمینه با مجرمان همکاری داشته‌اند، ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان به شهروندان هشدار داد: بی‌توجهی به توصیه‌های مراقبتی پلیس در استفاده از وسایل بازدارنده سرقت‌ها می‌تواند بستر وقوع جرم را برای سارقان فراهم سازد بنابراین همکاری شهروندان در این باره می‌تواند نقش مؤثری در پیشگیری آگاهانه از وقوع سرقت‌ها داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->