سرخط خبرها

ویدئو| چهارمین دورهمی باشگاه مجازی‌های انقلابی در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۱۸۰۷۲
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
ویدئو| چهارمین دورهمی باشگاه مجازی‌های انقلابی در مشهد برگزار شد
چهارمین دوره باشگاه مجازی‌های انقلابی پس از مدتی توقف به دلیل محدودیت‌های کرونایی امروز پنجشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ در مشهد برگزار شد.

گروه فرهنگ|شهرآرا نیوز، دبیر باشگاه مجازی‌های انقلابی در خصوص هدف راه اندازی این باشگاه گفت: در تیر ماه سال ۹۷ با هدف شناسایی، شبکه سازی و توانمندسازی بچه‌های انقلابی فعال در فضای مجازی این باشگاه به وجود آمد. حدود ۵ هزار نفر تاکنون به عضویت این باشگاه درآمده‌اند و ۱۲۰ نفر نیز عضو کادر باشگاه هستند که بخش‌های مختلف باشگاه را هدایت می‌کنند.

مصطفی شریف ادامه داد: از عملیات‌های باشگاه در فضای مجازی می‌توان از پویش «پیام امام»، «فرزندت کجاست» و «کار خوب» نام برد که توسط بچه‌های این باشگاه انجام شده است.

وی افزود: ذیل باشگاه مجازی‌های انقلابی چندین موسسه دیگر از جمله «مؤسسه آهو» برای امور آموزشی، «مؤسسه رهش» برای تولیدات رسانه‌ای حرفه‌ای در فضای مجازی، «مؤسسه بوم» برای رصد و تحقیق در فضای مجازی، «مؤسسه کبوتر» برای انتشار گسترده در فضای مجازی ایجاد شده است. همچنین مرکز نیکوکاری باشگاه که ذیل کمیته امداد فعال شده، شیر خشک نوزادان مستصعف را تامین می‌کند.

دبیر باشگاه مجازی‌های انقلابی با اشاره به ایده تشکیل باشگاه گفت: ایده تشکیل باشگاه بر اساس نیاز نوجوانان به توانمندسازی و شناسایی نوجوانان همفکر و هم ایده بوده است.

گفتنی است چهارمین دوره باشگاه مجازی‌های انقلابی عصر امروز با حضور چهره‌های سرشناس ملی، فرهنگی و ورزشی در برج سپید مشهد برگزار شد. حجت‌الاسلام سرلک، حجت‌الاسلام لواسانی، حامد سلطانی، امیرحسین ثابتی، محمد مهدی رضایی، ناصر فیضی، عباس رثایی، مصطفی شفیعی، محسن ذاکریان، فاطمه داداشی و خانواده شهید عقیلی از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->