دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

محمود خاوری عامل اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی دستگیر شد؟ (۳۰ تیر ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۸۰۷۶
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
  • ۱
محمود خاوری عامل اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی دستگیر شد؟ (۳۰ تیر ۱۴۰۱)
یک منبع آگاه قضایی اعلام کرد: خبر بازگرداندن خاوری به کشور که طی چند ساعت گذشته فراگیر شده، صحت ندارد. رفتار دولت کانادا در این باره به نحوی بود که موجب شده حتی برخی مفسدین اقتصادی دیگر نیز به این کشور بگریزند.

به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع آگاه قضایی گفت: با وجود پیگیری‌های متعدد جمهوری اسلامی ایران از کانادا برای بازگرداندن محمودرضا خاوری به کشور اما متاسفانه دولتمردان این کشور هیچگونه همکاری انجام نمی‌دهند.

شایعات بازگرداندن محمودرضا خاوری به مرزهای جمهوری اسلامی ایران فضای خبری کشور را فرا گرفته است. 

این منبع آگاه در پاسخ به اینکه آیا اخبار منتشر شده در ساعات گذشته مبنی بر بازگرداندن خاوری به کشور منتشر صحت دارد؟ افزود: خبر بازگرداندن خاوری به کشور که طی چند ساعت گذشته فراگیر شده، صحت ندارد.

از زمان فرار محمودرضا خاوری به کانادا با وجود پیگیری‌های متعدد از مراجع مختلف، کانادا نسبت به بازگرداندن این مفسد اقتصادی اقدامی صورت نداده و رفتار دولت این کشور در این زمینه به گونه‌ای بوده است که حتی برخی مفسدین اقتصادی دیگر نیز به این کشور گریخته‌اند.

در حال حاضر با توجه به عدم همکاری کانادا با جمهوری اسلامی ایران، این کشور به بهشت مفسدین اقتصادی تبدیل شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
0
خاوریهاتوایران آزادن .گرفتنش به چه دردملت میخوره!!!شفاف سازی نشه همین آش وهمین کاسه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->